Zuraidah Period Sebulan 2 Kali, Kenyataan Rosmah Pulak Dia Nak Spin.

Pekak badak punya ketua wanita pkr ni, lain yang orang cakap lain yang dia dengar, itu lah kalau hati busuk hitam bak air longkang, orang nasihat dia kata orang mengutuk, nilah rupe perangai mak lampir yang menjadi ketua wanita parti koyak rabak.

Mak lampir memberi komen dalam laman web wanita pkr, dia berkata "isteri perdana menteri datin seri rosmah mansor yang mendakwa kejadian tsunami di jepun sebagai pengajaran kepada kerajaan jepun yang tidak menitik-beratkan faktor alam sekitar dan perubahan iklim dalam pembangunannya amat dikesali" mak lampir lupa nak sebebut perkataan 'kerana kelalaian negara itu melaksanakan pembangunan mesra alam' jauh lari dari apa yang dikatan oleh rosmah tu, mak lampir oiii.... kalau apa yang dikatakan oleh rosmah tu di keluarkan oleh tv3 mungkin mak lampir akan kata tv3 edit, tapi malangnya video itu di ambil oleh crew tv selangor milik pkr 100%. korang boleh dengar sendiri kenyataan rosmah tu di sini dan apa yang mak lampir tu spin di sini, korang nilaikan lah sendiri.

Kalau nak spin pun pada-pada la sikit, ni terang-terang ada bukti orang cakap lain kau cakap lain. kalau bangang tu bangang jugak la, hari tu dia nak spin pasal gelaran first lady, last-last dia kena balik, akhirnya orang nampak dia bodoh dan cuba memperlekehkan title permaisuri agong, ni dia tak puas hati lagi, nak spin pulak apa yang rosmah kata, padahal segala bukti apa yang rosmah kata tu tv selangor jugak yang keluarkan.

Sudah la mak lampir oii... satu malaya ketawakan kau, satu malaya tahu ketua wanita pkr bangang, malu seluruh ahli wanita pkr kau buat.

Comments

Anonymous said…
Datin Seri Rosmah is more pleasant to look and hear when she speaks than this so called Zuraidah. Dia ni betul great Spinner Washing Machine.
Dekat Parlimen kalau bercakap Iron lady gila. Betul apa kata Datin Seri nothing to be offended ...Negara2 lain termasuk Malaysia patut mengambil iktibar.Think postively tapi kalau hati busuk or maybe she needs hearing aids...ooops! She if send to the jungle harimau pun lari langsung tak boleh jadi 1st. lady selisih 44 Malaikat.
Anonymous said…
itu pasal bro det panggil dia mak lampir.
Anonymous said…
mak lampir ni bukan nye datang period 2X sebulan tapi dia ni dah hampir monopos tu lah dia tak faham apa yang orang cakap orang pompuan klau dah maasuk zon monopos memang cam tu (kekeliruan minda namanye)
Anonymous said…
kah kah kah!
apalah kau ni Zaina Zain, kenyataan Rosmah pula kau nak spin.
Dahlah period sebulan dua kali, cermin muka kau tu, tengok si Rosmah dah lama period berhenti.
Anonymous said…
Ah...tak kisahlah dia spin ke, period ke...

Yang pentingnya...Rosmah tu memang tak layak nak buat sebarang komen untuk mewakili kerajaan M'sia...

Dia cuma bini PM...bukan nya dia PM...dia patut ikut contoh bini Mahadet...diam...tapi prihatin...

Bukan nya jadi mak sibuk...

Tak tau lah apa nak jadi M'sia ni...
Anonymous said…
DSR tu memang betul dan benar, korang tak pernah tengok rencana/dokumentari kat tv ke? Segala bentuk bencana di bumi ni adalah disebabkan oleh manusia. Manusia yang melakukan kerosakan. Apa2 pun sokongan untuk BN akan memastikan dunia yang lebih bersih, ceria & aman tanpa bencana alam

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID