Breaking News
Loading...
April 15, 2011

Info Post
Takbir yang kerap pas laungkan dan di salang selikan dengan maki hamun dan kafir mengkafir sesama islam tidak di senangi oleh penduduk bandar baru permy jaya, miri, kelmarin ceramah pas di berhentikan oleh berberapa penduduk kampung yang menyampah mendengar caci maki pas dalam ceramahnya.

Tian chua yang turut berada di situ tak boleh buat apa-apa, nak halang penduduk kampung, dia tak berani, jadi dia blah bodoh je... orang miri pun dah tahu cara pas berceramah, maki hamun orang, kemudia bertakbir, maki hamun orang lepas tu takbir, depa macam seronok pula maki hamun orang, di semenanjung boleh la... tapi ni sarawak beb...


0 comments: