Bukan Bicang Pasal NCER, Tapi Bincang Pasal Kerajaan Perpaduan.



Siapa kata kerajaan perpaduan tak jadi, korang tengok gambar ni, ini buktinya...

Mungkin ada yang kata, gambar nik ajis tu di ambil sewaktu program ncer, tapi bukan beb... kalau itu program ncer dah tentu gambar mb terengganu dan johor ada sekali, tapi mana dua mb tu?

Majlis yang di adakan di kuantan pahang tu sebenarnya untuk cover up perbincangan kerajaan perpaduan antara umno dan pas.

Mungkin nik ajis pikir, ini lah masa yang cukup sesuai untuk membincangkan plan kerajaan perpaduan memandangkan dua ekor setan besar sedang berada di sarawak.

Apa pun aku yakin la kerajaan perpaduan pasti menjadi, kalau orang tengok dua gambar tu, nik ajis sanggup menggadaikan prinsip bersama pakatan haram menolak penggunaan logo 1malaysia, tapi nik ajis elok je pakai baju tu.

Comments

Anonymous said…
Kah..kah..kah...
UMNO yang terhegeh-hegeh dak minta simpati PAS
Dulu dah hantar Pak Lah jemput Nik Aziz kat hospital..
Pastu Najib jemput pulak Nik Aziz nak jumpa kat Airport....kononnya nak berbaik-baik lah dgn kelantan..(apasal???? yang pusat tak nak bagi budget kat kelantan tu pasal apa? Orang kelantan pun bayar cukai pendapatan dan lain-lain cukai road tax lah dll)
Pastu dah tak nampak jalan jugak macam UMNO nak tumbang dah, kena tiru idea Pak Lah kembali lah....pimpin tangan Nik Aziz...Kah..kah...kah..
Itulah isyarat jelas UMPORNO akan tumbang tidak lama lagi...
Anonymous said…
bukan ke nik.aziz yg dok tunggu najib kt airpot...najib x jemput kot...katanya susah sgt nk jumpa...terus jumpa je kt situ...
Anonymous said…
aik..terbalik kot....parti yg hebat
dan kerajaan yg terbaik buat NCER
pulak dikatakan terhegeh2 kat Tn guru
di kata BN nak tumbang?..

silap statement ko tu anon10.10

berapa bilion kerajaan pusat bagi
pembangunan di klantan? lu pikirlah sendiri!!

jangan jadi ketol kecil yg menolak
akan perpaduan ummah antara dua wadah yg berbeza...
Anonymous said…
Panas ke dgn tulisan bro det tu, apa pun memang si tua kutuk tu yang terhegeh hegeh nak jumpe najib, buktinya kalau nak bincang pasal ncer, mana mb johor dan t'ganu? nik ajis memang gila nak jumpe najib, nak mintak nyawa.
Anonymous said…
HEBAT.!!! dalam mingguan malaysia dah jelas nik ajis dah pakai baju 1 MALAYSIA....(( 10/4/11)
hangkedee said…
Sejuk ibu yang mengandung melihat anak anaknya yang tak bersengketa dan berpecah belah.Awas anasir kafir harbi sedang mengintai kelpaan orang melayu islam.Pecah dan Perintah telah terbukti berjaya seluruh dunia.
Anonymous said…
Cakap tanpa berfikir ini lumrah bagi orang kita, UMNO/BN adalah parti pemerentah tak payah nak terhegeh hegeh,bila buat baik saja dianggap UMNO nak tumbang, inilah contoh manusia yang cemburu,iri hati,busuk hati makan hati serta mempunyai dengki kianat sesama Islam .Jika terjadi perpaduan sesama umat Islam itu adalah petanda baik bagi umat Islam diMalaysia.Tak kisahlah siapa yang mula berbaik baik lama kelamaan timbul kaseh sayang selepas itu , kalau itu pun tak tahu bodohlah namanya,ini yang dikatakan BODOH SOMBONG tak boleh diajar, kata orang Bodoh sampai tua ini lah cohtoh orangnya .
Anonymous said…
Kalau dah nampak nak berbaik kita beri sokongan penoh pada mereka, tak gitu kenamanya.
Anonymous said…
Tahniah kepada UMNO dan PAS kerana membuka langkah kearah kerajaan perpaduan. Islam didahulukan, Pencapaian Politik Melayu diutamakan.

Kepada yang menolak usha tersebut bererti menolak Islam yang menyuruh bersatu.

Kepada pencacai-pencacai yang taksub kepada P*K*R dan DAP*g... biarkan menjadi luncai...kah kah kah.

Warisan
Anonymous said…
Islam menuntut supaya kita umat Islam bersatu, DS Najib PM dengan rendah diri cuba berbaik dgn TG Nik Aziz dan menghormatinya sebagai orang tua. Itulah sifat seorang pemimpin yang mempuyai budi perkerti yang baik dan mulia jadi kita perluah mencontohinya.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID