Breaking News
Loading...
April 14, 2011

Info Post

Tak ada apa yang boleh di sorok lagi, idea kerajaan perpaduan bakal menjadi kenyataan, kalau hari tu nik ajis bersama pm najib (klik sini), semalam pulak, dengan hadi awang meluru berjumpa dengan najib sambil memeluknya.

Pas selalu mengatakan haram berkawan dengan umno, hatta ada ulama jumud pas mengatakan haram makan sembelihan orang umno, haram menjadi makmum kalau imamnya orang umno dan haram bersentuhan dengan orang umno, tapi semua itu berubah.

Demi perpaduan islam dan melayu, dua orang pemimpin pas sanggup berjumpa dengan najib yang juga presiden umno, korang tengok sendiri video tu, siapa yang meluru jumpa siapa? adakah najib meluru jumpa hadi atau hadi yang meluru jumpa najib....

Apakah maknanya ini? angin-angin pas bersetuju untuk menubuhkan kerajaan perpaduan dengan umno dah nampak sinarnya, kuat tak kuat la angin untuk menubuhkan kerajaan perpaduan tu, sampai husam pun tarik diri dari bertanding jawatan presiden dan timbalan presiden pas...


6 comments:

nasir1778 said...

Bagus la kalau betul2 terjadi..aku x sokong pas pun pasal dia bergabung ngan pkr al juburi dan DAP..dulu aku sokong parti org melayu ni..

Anonymous said...

Allahuakbar...Alhamdulillah, satukan lah hati2 kami ini Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim... Tunjukkan titik pertemuan antara kedua2nya, biar berlainan idiologi politik, tujuan tetap sama. ALLAHUAKBAR

Anonymous said...

perasan.............

Anonymous said...

anon 6.48 tu memanglah syaitan yang tidak suka islam bersatu.

hangkedee said...

anon 6.48 Dah tertelan taik babi Dapig

Anonymous said...

Mudah-mudahan impian akan menjadi impian. PAS menjadi penasaran semenjak berkawan dengan BUDAK JAHAT (PKR & DAP). Harap ahli PAS akan membersihkan reputasi parti dengan MENGUBURKAN mereka yang pro ANWAR dalam pemilihan yang akan datang.

Sekadar pandangan-non partisan