Rafizi Templak PAS & DAP.

Kata pengarah strategik PgayR, sepatutnya PgayR bertanding hanya 25 kerusi, tetapi di sebapkan pas dan dap tidak mahu bertanding di lebihan 24 kerusi maka PgayR terpaksa juga bertanding di lebihan 24 kerusi yang tak mau di tandingi oleh pas dan dap.

Bergitulah ayat yang di keluarkan oleh mamat sengal tu, dia menyalahkan dap dan pas kerana tidak mahu bertanding di lebihan 24 kerusi, maka PgayR konon-konon nak jadi hero, tunjuk berani maka kesudahannya dari 49 kerusi yang PgayR bertanding mereka hanya menang 3 sahaja.

Kenapa nak salahkan pas dan dap ? bukan ke PgayR yang beria-ia nak tawan sarawak? sampai sanggup namakan mamat murtad, baru bian, tu calon ketua menteri, PgayR yang nak jadi ketua menteri maka semestinyalah PgayR lah yang perlu bertanding banyak kerusi.

Tapi cakap lah apa pun, kata lah apa pun, PgayR memang tak boleh terima kekalah teruk mereka di sarawak, bayangkan satu malaysia dari prk galas sampailah ke prk kerdau, PgayR dok canang yang mereka mampu untuk kuasai sarawak, masa pembahagian kerusi, PgayR bergaduh dengan SNAP, semata-mata nak rempat kerusi lebih, tapi bila PgayR kalah teruk, mula lah nak salah pas dan dap, kononnya mereka tak mahu ambil tanggung jawab.

Comments

Anonymous said…
Biasa la tu, bila dah kalah mula la nak point org lain tak mahu terima yang parti dia tu di tolak oleh org sarawak.
Anonymous said…
Bullshitlah ... PGayR nak tanding 52 kerusi untuk dapat 2/3 majoriti.

Habisnya dapat 3 kerusi kekeke ...
Anonymous said…
Sampai bila nak meroyan ni rafizi..?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID