Anwar BARAI... DAP Sahkan Pelakon Itu Adalah Anwar.

Dap yang sejak dari mula keluarnya video sex lakonan anwar langsung tak banyak buat komen, tak kira lah lim kit siang ke, guan eng ke, atau sapa-sapa je la nama besar dari dap langsung tak buat komen pasal kesahihhan video dan pelakon dalam video tu, kalau ada pun hanya karpal sinki je, itu pun atas kapasiti dia sebagai lawyer anwar.

Kata utayakumar presiden parti hindraf dalam malaysiakini, dia sudah berkali-kali tengok video tu, tapi itu bukan anwar, aku kurang pasti, utaya tengok video mana yang dia kata itu bukan anwar, berjuta rakyat malaysia dah tengok video tu, semua kata itu anwar, malah johari abdul pun kata itu anwar.

Kelmarin buat pertama kalinya dap mula bersuara pasal video sex tu, timbalan ketua menteri 2, penang menemplak utayakumar dan hindraf kerana masuk campar dalam kes video itu, kata p.ramasamy dalam freemalaysiatoday kenapa hindraf nak masuk campur dan mempertahankan anwar? adakah hindraf cuba untuk memancing hati anwar untuk mendapatkan kerusi bagi pilihanraya akan datang?

Sifirnya mudah kat sini, dap tak mau bersuara dan masuk campur pasal mereka yakin, pelakon dalam video itu adalah anwar ibrahim dan dap tak perlukan parti hindraf dalam pakatan, pada dap hindraf adalah parti penyibuk.

Comments

pak jabit kg pisang said…
memang dah setkan otak yg dlm video tu bukan anwar the sivaji pundeeek....cuba open minded dan bersedia menerima apa saje...
Anonymous said…
bodoh punya paria.. korang dah kena tipu dengan anwar pun masih nak pertahankan anwar, tengok jer ler kes kampung buah pala.
Anonymous said…
DAPig diamkan diri sbb itu strategy dia. apabila disahkan AnuNuar mmg terlibat penyokong2 DAPig akan masih setia dgn DAPig. Tapi penyokong2 kiPAS akan berpecah belah...
Anonymous said…
dah mmg bukan anwar nk wat cena...bengongla!
Anonymous said…
dlm video tu bukan nuar tapi eskay.
kamu takde sekolah agaknya...

otak semput beku.bodoh punya turr
Anonymous said…
setakat video camtu.. budak U pun boleh buat.. awat tak buat HD punya quality.. tak cukup duit nak suap tuang buat tu? ye la 80% masuk poket sendiri.. mcm biasala kan
Anonymous said…
utaya tengok video Maria Ozawa....
Anonymous said…
anon: 4.20pm, hang ajak la mak hang berjubo dengan aku, nanti aku rakam pakai kamera hd sempoii punya, bodoh punya budak, dah kata aksi sex tu di rakam pakai cctv lagi mau tanya apa tak rakam dalam hd. hang suruh mak hang munjubo dengan aku nanti aku bagi kat hang rakaman hd.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID