Azizah Sudah Lama Terseksa !!!


“Anwar Ibrahim sememangnya tidak pernah pun menyayangi isterinya Wan Azizah Wan Ismail sebagaimana kasih sayang yang dinikmati Sukma Darmawan, itulah hakikat perit yang terpaksa ditelan Presiden Parti Keadilan Rakyat tersebut,” jelas satu sumber kepada penulis.

Azizah mengetahui Anwar mengahwininya hanya kerana diaturkan oleh kumpulan usrah sewaktu lawatan Anwar ke London semasa Azizah masih mengikuti pengajian di Ireland.

Pertemuan di sebalik tabir itulah yang menyebabkan Anwar dan Azizah kemudian akhirinya ke jinjang perkahwinan walaupun tidak direstui oleh ayah Azizah sendiri.

Kalau kita nak salahkan Azizah sepenuhnya pun, sebenarnya sukar kerana perwatakan Islamik Anwar ketika itu sebagai seorang pemimpin belia.

Menurut sumber, bukan sahaja Azizah yang sukakan wajah dan karektor Anwar sewaktu itu, tetapi juga penuntut-penuntut lain dari Malaysia.

“Anwar Ibrahim sejak di MCKK lagi dikenali sebagai lelaki abnormal dan tabiat itu diteruskan di Universiti Malaya, malah dikatakan beliau kurang bernafsu terhadap wanita sewaktu di Universiti Malaya”

“Buktinya, semasa itu, dirinya amat rapat dan intim dengan seorang lelaki India malah tinggal bersama dengan lelaki tersebut,” kata sumber itu lagi yang rapat dengan Anwar dan Azizah kepada penulis.

Berdasarkan apa yang diperkatakan oleh sumber ini, dapat kita katakan kisah Anwar dan Munawar Anes pada tahun 1998 sememangnya ada kebenarannya.

Mungkin logik akal mengatakan tidak mungkin Anwar melakukan perkara tersebut kerana Munawar Anes bukanlah sehensem lelaki berwajah jambu seperti Saiful Bukhari atau Sukma Darmawan.

Namun siapa yang mengetahui tentang naluri seksual LGBT, pasti dapat menduga bahawa Anwar juga memiliki karektor ‘bottom’ dan inginkan pelukan dari lelaki lain, kerana kita mengetahui Anwar sememangnya lelaki yang mempunyai selera seperti itu.

Kalau tidak kenapa skandalnya bersama Rasid semasa di penjara masih diperkatakan sampai ke hari ini. Menurut satu artikel dari ceruk Tok Kun yang dihantar ke AIDC, yang menyatakan bahawa salasilah Anwar sebenarnya boleh diragui.

Menurut artikel itu, ibu Anwar adalah berketurunan Cina dan statusnya adalah anak luar nikah. Penulis cuba mencari kebenaran di sebalik dakwaan hujah tersebut.

Maklumat yang ditemui amat mengejutkan kerana apa yang ditulis email tersebut mungkin ada kebenarannya. Menurut sumber yang ditemubual penulis, ibu sebenar Anwar Ibrahim adalah seorang kakitangan Hospital Pulau Pinang dan berbangsa Cina.

Sumber itu menyebut, selepas Anwar dilahirkan, ayahnya cuba untuk memelihara Anwar, namun ditentang dan dihalang oleh Mak Yan, dan akhirnya Anwar dipelihara oleh pihak ketiga di peringkat awal. Mungkin maklumat ini juga sebenarnya amat sukar dipercayai, namun itulah hakikat kisah yang sudah tersebar dari mulut ke mulut sejak sekian lama.

sumber: aidc.

Comments

Anonymous said…
kahh..kahhh...pandikutty umngok terkencin dalam seluar kene gertak ngan mca pasal kasi biasiswa...hahaha jual jagn tak jual bangsa melayu...
Anonymous said…
kikikikikik....mcm nak terberak baca ulasan ni...apa motif? whtever i have a nice words 2 u...

DATA MISSING SONG
Vietnamese come, dogs and cats missing.
Bangladeshi come, girl missing.
Chinese girl come, husband missing.
Politicians come, Mongolian girl missing.
Policeman come, drugs missing.
Expand air force, jet engines missing.
Election comes, government funds missing.
Election lost, documents missing.
Release true report, doctor missing.
Tell the truth, whole family missing.

NEXT ELECTIONS COME, BN MISSING...bai!..bai!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID