Islam Lebih Di Hormati Tampa Nik Ajis, Anwar Dan PAS.

Pergilah belek buku sejarah, jangan tengok sejarah di malaysia, tapi tengoklah sejarah politik islam moden yang ada di seluruh dunia, korang tak akan jumpa fatwa-fatwa sesat yang di keluarkan oleh pemimpin tertinggi dalam sebuah jemaah islam atau parti islam atau apa-apa aje yang melibatkan gerakaan islam, tak caya cuba cek sendiri.

Bermula dari ihkwan muslimin atau sebelumnya sampai lah ke yang terbaru parti al-wasat, korang takan jumpa pemimpin tertinggi nya memaki hamun dan mengkafirkan saudara sesama islam. tak pernah dalam sejarah parti politik islam di dunia ini ketua atau pemimpin parti itu, mengkafirkan umat islam yang banyak membuat kebaikan untuk syiar islam.

Tapi di malaysia ni, ada satu, ada satu parti yang di rasakan dirinya sahaja yang islam, partinya sahaja yang mampu membawa islam kearah yang lebih gemilang sedangkan negeri yang di perintah selama 20 tahun tunggang langgang, penduduk miskin di negeri itu setaraf denga penduduk miskin di somalia dan khartum, sudan, tapi dia mereka masih nak mendabik dada kata merekalah parti islam yang paling perfect di atas bumi ALLAH ni.

Mana ada jemaah islam dan parti politik di dunia ini yang pemimpinnya mengeluarkan fatwa bahawa demonstrasi itu satu ibadah? mana nak cari pemimpin islam dalam dunia ni mengatakan undi parti dia (pas) di jamin masuk syurga, korang tak akan jumpa fatwa yang mengatakan menipu itu satu ibadah, tapi fatwa ini ada dan di keluarkan oleh manusia yang bernama nik ajis yang juga murshidul am dari parti pas.

Korang bayangkan huru-hara dunia kalau segala fatwa-fatwa yang di keluarkan oleh nik ajis ini di guna pakai oleh jemaah islam atau parti politik islam dalam dunia, mamposs, sesama islam akan bergaduh, sesama islam akan berbunuhan, maka pada aku, sebelum merebaknya fatwa-fatwa songsang lagi menyesatkan ke seluruh dunia, maka di haramkan sahajalah parti pas ni, kalau tak di haramkan maka nescaya, dunia islam akan bergolak kalau ada pihak yang mengambil bulat-bulat fatwa yang di keluarkan oleh pas dan nik ajis.

Comments

Anonymous said…
artikel macam kimak, kau kalau satu hari tak ngutuk tok guru tak boleh ke?
Anonymous said…
oi suka hati tuan punya blog lah bahlol....nik najis mmg pukimak tersohor di malaya nak buat camne....dah sesat si najis ni, oi kimak kalau tak suka jgn dtg baca sini BODOH.....tuan punya blog diharap dapat teruskan tulisan2 anda di blog ni....PGI MAMPOS DGN PENYOKONG NAJIS & PELIWAT TEGAR NIH...
Anonymous said…
pork nick yang pukimak! kalau tok guru dah sesat, dah tersasar, nak diamkan aje? buka lah minda dan fikir secara rasional terhadap kenyataan2 tok guru engkau yang tak masuk akal!
Anonymous said…
SETUJU 1000%
Anonymous said…
Setuju 1000% X 1000...tok guru ko tuu..tok guru politik..pas rasa isle depa lebey isle dari isle oghe lain >
HJ.Awang Wakaf Bharu.
Anonymous said…
kepala otak korang yang dah sesat sebenarnya..kesian para pembodek umno..otak asik pikir tendek dengan projek ni lah jadinya..kenali tok guru secara peribadi bukan dari utusan meloya dan berita hairan..kelantan mundur sama mcm somalia? haha aku yg orang johor ni pun kalau boleh nk duduk kelantan.kalau lah selama 20 tahun pas memerintah dan rakyat sana kejar kemajuan dah lama diorg pangkah united malay national organization tapi kenapa mereka x buat begitu malah sayang mereka kepada tok guru makin bertambah? bodoh kah anda xnk pikir semua itu? apa pula sebab mengapa rakyat kelantan setia dengan pemerintahan pas selama 20 thn ini? pikir lah sejenak..jangan biarkan hati itu terus untuk memperbodohkan melayu yang malas mencari kebenaran..setiap penulisan yang disampaikan juga mempunyai dosa dan pahala, jika ia menyimpang jawablah kau ni padang maysar nanti..
Anonymous said…
manusia bertopeng anjing yg merosakkan islam ialah org2 umno sendiri..lihatlah prbezaan seperti lngit dgn bumi antar pemimpin jalang umno dn pemimpin pas..lihat pula anjing betina dlm umno sprt rosmah suami najib..adakah org sebegitu akan membawa islam kpd kemurniaan sdgkan perkara haram yg jelas dn mudah utk diikuti punmereka langgar..islam umno lebih baik ke..? lancau lu..x payah gua sebut byk2 tntang kerosakan agama olh anjng2 umno ni..2 gua x masukkan lagi lapar puki, dahaga arak..gila duit haram dan rasuah.
Anonymous said…
Anonymous said...
artikel macam kimak, kau kalau satu hari tak ngutuk tok guru tak boleh ke?

May 6, 2011 3:44 PM

mmg patut & padan pun apa yg ditaip oleh tuan empunya blog..nik ajis atau short form nya najis la .. tok guru konon...porah la, guru ajaran sesat boleh la kut..sori la bahsa aku ni jadi mcm ni selalunya bersopan santun tapi disebab satu makhluk kat atas tu..bertaksa adjust sikit kesopanan & kesantunan aku tu supaya dia paham maksud yg tersirat & terusat..sekali lagi..dimana ada najis di situ ada nik ajis atau dimana ada nik ajis disitu ada najis..mana2 pun ok & moeh pakai mah
Anonymous said…
ini blog aku masuk tak baca pun..saja je nak komen ..ini blog tutup je le tak de value langsung..kenyatan baghal, bahlul bangang
Anonymous said…
PAS sekarang bukan macam PAS dulu... dulu memperjuangkan Islam, sekarang angkat najis DAP dan mengikut anwar yang sesat...
Anonymous said…
Anonymous said...

"ini blog aku masuk tak baca pun..saja je nak komen ..ini blog tutup je le tak de value langsung..kenyatan baghal, bahlul bangang"

May 6, 2011 10:47 PM

sama la bro, xde isi langsung blog ni, aku tengok hanya ada penulisan sampah yang ingin memperbodohkan minda orang melayu yang sedia bodoh macam penulis blog ni..bodoh la melayu yang sokong united malay national organization.. eh nama parti ni orang putih la, tapi kata perjuangankan bangsa melayu?? apa lancau tu?hahahaha..lucu la gerombolan ni..sudah-sudah lah memperbodohkan orang melayu dengan cara penulisan yang bodoh ni..kesian aku tengok ko ni..ketua cawangan x bayar gaji ke?penat2 tulis ketua cawangan buat projek lain x bayar gaji heh?tu yang penulisan main taram je?haha..lucu2..

seblum ko cakap tok guru sesat baik ko kaji susur galur perjalanan pemimpi2 pujaan ko..ingat selagi belum terlambat..bukan semua pemimpin baik tapi nik aziz nik mat adalah yang pemimpin terbaik pernah aku nampak kat malaysia ini..itu realiti..sekali lagi aku cakap kenali tok guru secara peribadi bukan dari utusan meoya dan tv3 suku untuk otak 3 suku mcm ko ni..kah kah kah kah kah..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID