Petunjuk Terbaru: Anwar Merancang Lari Ke US.

Cerita yang pernah aku dengar dulu mengatakan anwar memiliki green card dan green card itu di perolehinya dari al gore ketika mamat tu dulu jadi naib persiden amerika, perlu di ingat, green card anwar tu masih valid sehingga sekarang, itu cerita yang aku dengar lima tahun dulu.

Tapi dalam keadaan sekarang ni tak terkejut sekiranya cerita pasal green card anwar tu adalah cerita betul, anwar kini menunggu masa sahaja untuk lari keluar negara, dalam keadaan dia yang makin tertekan sekarang ni, aku yakin dia pasti gunakan green card yang diberikan oleh al gore tu untuk dia menetap di amerika tampa ganguan dan merancang untuk menghuru-harakan negara dari luar.

Petunjuk yang anwar akan lari keluar negara ni juga di sebut oleh bekas naib ketua pemuda parti keadilan nasional, zahid mat arip, kata zahid, tidak mustahil anwar akan akan lari ke luar negara dalam keadaan dia tertekan sekarang ini, sejarah dah buktikan macam mana taksin yang lari ke luar negara boleh menghuru-harakan thailand melalui pengikut fanatiknya.

Anwar pernah lari bersembunyi di kedutaan turki dulu kerana dia kata ada orang nak bunuh dia, wal hal tak de sape pun yang kelapaq nak bunuh dia, tapi penyokong fanatiknya percaya bulat-bulat cerita bodoh tu, jangan terkejut kalau sekali dia gunakan alasan ada orang nak bunuh dia sebagai tiket untuk dia lari ke us.

Comments

Anonymous said…
penyokongnya percaya bulat2 sbb diaorang bodoh, yalah...penyokong PKR yg ada skrg smuanya bodoh, yg cerdik smua dah cabut.
Anonymous said…
Dulu aku bodoh tapi sekarang dah cerdik ... Ptuiiiiii ANUar
Anonymous said…
Dulu aku buta, bangang dan sesat jalan sokong PAS. Sekarang taubat aku. Ptuii Anwar aldajjal
Anonymous said…
Lari lah Nuar kemana pun kau nak lari,ada siapa peduli...
Anonymous said…
penyokong anwar memang sah bodoh dan diperbodohkan. Termasuk puak PAS. Masalahnya orang bodoh pun boleh mengundi. Undi orang bodoh pun ada nilai... tu yang anwar seronok main sandiwara sebab penontonnya setia mcm lembu yang terlalu lama ditambat kat tiang.. bila buka tali pun dia tak reti nak lari kemana. Mudah-mudahan ada orang yang dapat membantu mereka melarikan diri dari ketaksuban terhadap anwar. Tolonglah mereka!

Melayu Hidup
Anonymous said…
jika nak lari ke US bawalah bersama bini2 (jika ada lebih ) , anak2 , menantu2 dan cucu2. jangan tinggal sorang pun di Malaysia serta tinggalkan kerakyatan sekali jangan di bawa dan tak usah balik2.
Anonymous said…
DOLu aku bermati matian sokong mangkok hayun ni...di kejor FRU sampai demam2...dolu mata hati akal aku semua buta.. laaa ni aku sumpah hang nuaq jadi Babi senang DAP nk sembelih...tunggu apa lagi kawan aku di Pmtg Pasir..pmtg Pauh..kubang Semang DLL...keluaq laaa apa lagii. !
Anonymous said…
Dimanakah keadilan utk Seypol, Chinadoll & sume yg dah disontot OTAK/AKAI mrk jika BABI BARUA nih diBIARkan lari ke negara penaung dia (US)?

Keadilan akan tiba jika BABI BARUA nih diBIARkan lari ke penjara Bamboo River sampai mampos dlm tuh!
hangkedee said…
Charta peminat buta tuli pekak wal bahlol;

Rasul melayu- ramai
Al Raqam - ramai
Ayah Pin - ramai
Sulok - ramai
A juuburi - ramai
Al Maaunah - ramai


Yang kebanyakannya Orang Melayu.

Hairan kenapa mereka mereka ini senang di pengaruhi,kenapa dan mengapa.Tiada seorang sarjana yang banyak banyak di malaysia ini buat kajian dan bentangkan kepada umum.Kenapa,mengapa jadi begitu senang di mpengaruhi dan taksub????

Secara kajian rambang bodoh dari nujum Pak Belalang.Antara sebabnya;

1.Suka makan Belacan.
2.suka menghabiskan masa. main Dam
Tolak.Supaya cepat naik Haji
beri Fatwa mengarut dan
mencarut.
3.Suka menjadi YB.di kedai.
Boleh besidang sampai kepetang.
4.Tak ada kerja sebab Kain batek
bini boleh pakai janji kain.
5.Banyak masa di habiskan kerana
teramat rajin.
6.Tak ada kerja lain hanya malam
dengar ceramah boleh senang dan
kaya.
7.Penceramah pula tak perlu kerja
hanya kutuk semua orang.Tak tau
lepas itu,cakap Tak tau,Buat
kerja cara Islam.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID