Rakyat Negeri Selangor Mengucapkan Terima Kasih Atas Keperihatinan Tuanku.

Ucapan jutaan terima kasih kepada DYMM Sultan Selangor yang sudi hadir mencemar duli melawat mangsa-mangsa tragedi tanah runtuh Hulu Langat.

Juga ucapan terima kasih atas titah dan perkenan serta inisiatif Tuanku agar bantuan kewangan dihulurkan kepada mereka yang tidak bernasib baik itu.

Difahamkan mangsa yang terlantar dihospital dihulurkan bantuan kewangan sebanyak rm1000, waris mangsa yang terkorban dihulurkan bantuan kewangan sebanyak rm5000 dan pengetua rumah anak yatim itu dihulurkan bantuan kewangan rm100000.

Kesemua bantuan itu merupakan sumbangan dari Baitulmal Selangor. Baitulmal merupakan sebuah institusi yang dikelola terus oleh Tuanku selaku Sultan Selangor.

Sekali lagi terima kasih atas keprihatinan Tuanku yang sudi melawat mangsa dihospital, menziarahi waris mereka yang terkorban dan melawat lokasi kejadian.

p/s mana khalid gagap? ketika negeri sedang dilanda musibah, dia ke mana? mana exco kanan negeri selangor... kenapa tak iring tuanku sekali...?

gambar ehsan papahebat69.

Comments

Anonymous said…
Mana exco kanan tak iring Tuanku??
Mana ada senang!!!!
Peliwat datang dia iring la.
'Ular dalam' semak datang dia iring la.
Keluarga komunis datang dia iring la.
Takat tuanku Sultan Selangor, apa barang?????
Kan Adun Sri Muda nak buat reformasi tolak kuasa raja-raja.
Anonymous said…
MB & hampir kesemua pemimpin PR pergi la awal2 lagi. Rajin2 la skin guna uncle Google tuh. Bodoh piang. Kecik2 x nak mampus. Besar2 asyik fitnah org.
saya pembodek umno tegar said…
haha memang bodoh piang pun diorg ni..
igt pemimpin PR mcm pemimpin2 united malay national organization ke kuat membodek dengan cara berprotokol? kah kah kah..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID