SEGERA Pecat Pandikutti Sebagai Penasihat Ekonomi Selangor..


Rakyat selangor nak tanya, bila khalid ibrahim nak mintak pandikutti letak jawatan sebagai penasihat ekonomi selangor, rakyat negeri selangor tak mahu seorang okt yang terlibat dengan jenayah sex menjadi penasihat ekonomi selangor.

Jadi oleh itu rakyat selangor dan gagasan anti penyelewengan (gaps) meminta khalid ibrahim segera meminta pandikutti meletakankan jawatannya sebagai penasihat ekonomi selangor, buat malu rakyat selangor je beb.. penasihat ekonomi selangor seorang penjenayah sex...

Kenyataan Media GAPS

Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) mengalu-alukan keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur yang mendapati ada prima facie kes dalam kes liwat 2 Anwar Ibrahim.

Setelah kes ini berlangsung hampir 3 tahun sejak 7 Ogos 2008, setelah puluhan penangguhan akhirnya keadilan dapat juga ditegakkan untuk mangsa liwat Mohd Saiful Bukhari.
Ky jelli, DNA, air mani & 27 saksi adalah bukti kukuh Anwar meliwat Saiful. Anwar bersalah. Anwar diperintah bela diri.

Untuk rekod, ini merupakan kali kedua Anwar didapati bersalah oleh Mahkamah atas kesalahan meliwat. Sebelum ini Sukma, Azizan, Munawar, Meor dan Rasid pernah menjadi mangsa kejadian yang sama.

Anwar di bela hampir sedozen peguambela yang pakar dalam semua bidang dalam undang-undang. Hakim juga telah memberikan ruang masa yang amat panjang kepada pihak pembelaan.

Kali ini DNA dan air mani merupakan bukti saintifik yang diluar kemampuan peguambela untuk memutar perkataan.

Dengan keputusan Mahkamah itu GAPS ingin mencabar Menteri Besar Selangor memecat segera Anwar Ibrahim sebagai Penasihat Ekonomi Kerajaan Negeri Selangor.

Selangor tidak memerlukan pakar liwat dan pakar adegan ranjang video seks untuk memajukan ekonomi negeri ini.

Khalid Ibrahim wajar mencontohi IMF yang memecat Dominique Strauss Pengarah Urusannya kerana beradu asmara dengan pembantu dan tukang gajinya.

GAPS amat bimbang lebih ramai lagi anak muda akan menjadi mangsa liwat Penasihat Ekonomi Kerajaan Negeri Selangor atau perawan china doll akan menjadi mangsa perzinaan Penasihat Ekonomi Kerajaan Negeri Selangor.

Rakyat Selangor amat malu Kerajaan Negeri mempunyai seorang Penasihat Ekonomi yang berakhlak sebagai seorang peliwat dan pelaku video seks.


Hamidzun Khairuddin
Presiden
Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS)
17 Mei 2011.

Comments

Anonymous said…
Gaji seringgit pun kote masih mampu nak pancut kat China Doll!!! hebat!!!
ikhlas menegur said…
pecat dulu oghang yg nak naik kan harga minyak...sbb gaji da puluh puluh ibu......

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID