Akhbar MCA Pun Sokong Rusuhan Bersih...

Akhbar milik mca yang kini menjadi lidah pembangkang, the star buat undian pasal rusuhan bersih, dengan bangganya the star mengatakan undian itu berjaya menarik 1juta orang untuk mengundi dan sebanyak 1,327,139 menyokong perhimpunan bersih tu...

Wow angka itu pada the star mewakili seluruh rakyat malaysia yang berjumlah 36 juta, bila di selidik balik, apa magik yang the star buat sampaikan dalam masa tak sampai satu hari undian yang the star buat tu boleh cecah pengundi 1 juta, rupa-rupanya, barulah kita tahu, undian tu di reka oleh cybertroopers pakatan haram, dan bila di selidiki lebih detail lagi, rupa-rupanya 1 ip address boleh mengundi sampai 60 ribu kali, patut laa... ceritanya di sini.

Jadi apa cerita dengan the star ni? hari tu the star ni menyokong kepala pengganas komunis, chin peng kembali ke malaysia, malah the star siap hantar wartawan kanan lagi untuk menemuramah anggota komunis di selatan thai, hari ni pulak, (klik sini) the star besekongkol dengan cybertroopers pakatan haram untuk buat undia dalam laman web mereka.

Comments

Anonymous said…
Rusuhan? Ape la nkorang ni....belum tamadun lagi ke...cubalah bebas kan sikit otak nkorang...ini soal hak rakyat nak bersuara untuk sistem pemilehan yang adil dan telus.Tak bercanggah pun dengan perlembagaan negara. Melainlah kalau nkorang tak ada pelembagaan...tak tamadun la tu.Camna nak maju.
Anonymous said…
betul tu....istilah rusuhan tak wujud pon...perhimpunan tu yela...ape laaaa...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID