GEMPAR: DAP Tuduh Polis Pun Terlibat Samun Kereta...

Ini tuduhan yang cukup berat pada aku yang di lemparkan oleh dap kepada pihak polis, ahli parlimen dap segambut mengatakan yang polis pun turut terlibat dalam sendiket curi kereta, aku tak pasti dalil apa yang di guna pakai dan apa bukti kukuh yang dia ada untuk kaitkan polis dan sendiket curi kereta.

Pada aku cerita yang di buat oleh ahli parlimen dap segambut ini hanyalah rekaan semata-mata untuk cover sendiket curi kereta yang di dalangi oleh samseng-samseng cina tajaan dap, senag cerita, buruk kan polis dulu, kemudian bila rakyat dah percaya, maka senanglah samseng-samseng curi kereta ni buat kerja, lepas tu bila kereta banyak yang hilang, rakyat tak akan tuduh samseng yang curi, sebaliknya rakyat akan salahkan polis. macam biasa...

Apa pun pada aku, polis kena ambil berat kenyataan ahli parlimen dap segambut ni, pasal kenyataan dia tu boleh menghasut rakyat benci dan tak percaya pada institusi polis diraja malayasia. bahaya kenyataan dia ni, dap macam biasa kerap menyalahkan polis sekiranya berlaku hal, tengok je la kes kugan, penyamun kereta yang mati dalam lokap dulu, kejahata kugan langsung tak di highlight oleh dap, yang depa dok sebok, anak hindu tu mati dalam lokap, malah tampa usul periksa, dap menuduh polis yang membunuh kugan.

Comments

blogenstarz said…
MEMANG BABI , BANGKAI , BUSUK DAN CELAKA DIA SEKOR NI.
Tuan Tanah said…
inilah haramjadah nya bangsa yg kuat makan BABI ni.aku x faham langsung kenapa ada lagi melayu2 bodoh yg dok pertahankan diorang ni..diorang ni sebenarnya komunis moden...AKU SARANKAN PADA POLIS LEPAS NI KALAU ADA BANGSA YG KUAT MAKAN BABI (LAGI2 KALAU AHLI DAP) NAK BUAT REPORT,BAIK POLIS REJCT JER..INILAH HASILNYA KALAU KUAT MAKAN BABI.PERANGAI PUN MACAM BABI.LAGI2 LIM ANAK BERANAK..WAHAI BANGSA MELAYU SEDARLAH BETAPA SIALNYA BANGSA KUAT MAKAN BABI NI!!
zul je nama aku said…
kalo dah keturunan pemakan babi inilah jadinya. menyondol-nyondol je keje babi ni.senang-senang je babi ni buat fitnah camtu. takkan polis diam je kot?????
Ape nak bising2.. Menteri yg JAGA polis pun tak wat ape2.. Lagi nak kondem.. Dah tu perangai MUSIBAT suka salahkan polis..nak wat camne.. To abang2 polis, cikgu2 polis, buat kerja macam biasa.. Salah tetap salah. Tangkap tetap tangkap.. Jgn takot ngan MUSIBAT2 nie.. dorang dah byk 'down'kn polis.. ada chance kasik henjut..
Anonymous said…
Itulah yang dipanggil 'Reverse psycology'. Strategi ini amat berkesan sekali yang digunakan oleh DAP. Tengok sahaja dalam kes2 TEO Beng Hock, Kugan,Theresa Kock; semuanya diputarbelit agar nampak kesalahan orang lain. Inilah taknik DAP bagi merampas kuasa dari orang Melayu.
Anon 1140 aku setuju ngan ko.. Taktik yg MUSIBAT nie guna mmg dah mengena.. Dorang dah tak respect ngn polis.. Kenapa? adakah polis kita zalim?adakah polis kita terlalu lembut? atau BIG2 bos polis kita 'play safe'? ( nak jaga hati ) Sebenarnye MUSIBAT2 nie pengecut. berani keluarkn kenyataan berbaur hasutan. Padahal kaum dorang nie lah yg byk bawak masalah spt.. kongsi gelap,pelacuran,ah long,dadah,cd haram,curi kete,tak terkecuali sindiket gores menang.. Semua dtg dari kaum2 MUSIBAT nie.. Bila ajak join polis or army, mcm2 helah kasik cos tak berani.. Buat jahat berani.. Sekat kejahatan TAK BERANI.. Bangsatnye MUSIBAT..
Anonymous said…
btul gak cakap ustaz kazim:- mmg dorang cina dasar x sedar diri...dahlah siang malam polis dan tentera jaga negara ni ...dorang pi dok sundal kt kelab malam dgn pelacur china....aku tgk makin lama makin bertambah pelacur2 china di penang dan selangor....haramjadah Pakatan
Anonymous said…
Komen-komen korang ni..berbaur perkauman la . Pastu sarat dengan memaki hamun.......belajarlah kumpul-kumpul pahala bila bercakap, posting dan lain -lain lagi. Kita ni orang islam......tak guna jadi melayu. Kalau perangai 2x5 macam orang yang makan babi !

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID