Hina YDP Agong: Bila Polis Nak Sebat Malik Itik Dan Aziz Bari...??


Malik itik exco kerajaan negeri pulau pinang dengan sombongnya menyanggah keputusan yang di buat oleh SPB Yang DiPertuan Agong supaya pemilihan jawatankuasa masjid di batalkan, (klik sini) sebaliknya malik itik mengatakan YDP Agong hanya menyuruh menanguhkan pemilihan itu.

Pada aku keyataan sombong malik itu seolah-olah menghina kuasa yang ada pada YDP Agong selaku ketua agama bagi negeri pulau pinang, melaka, sabah dan sarawak, dia langsung tak respect pada YDP Agong. kenapa sampai macam tu sekali malik itik kurang ajar dengan Agong? adah kerana sesuap nasi, malik itik perlu manjadi barua kepada cina-cina komunis dalam dap?

Dalam pada itu, seorang lagi barua tegar dap yang mengelarkan dirinya pakar perlembagaan, aziz bari pula menuduh YDP Agong sengaja masuk campur dalam urusan pentadbiran negeri pulau pinang, pahamnya aku apa yang cuba aziz nak katakan tu ialah, dulu sewaktu bn memerintah, YDP Agong langsung tidak mahu campur dalam urusan pentadbiran yang melibatkan hal-ehwal agama islam di negeri-negeri yang tidak beraja, kenapa sekarang baru terhegeh-hegeh, malah aziz bari juga mempertikaikan peranan YDP Negeri pulau pinang yang menjadi wakil kepada YDP Agong.

Kenyataan yang di keluarkan oleh istana negara melalui Yang Di Pertua Negeri pulau pinang yang meminta pilihanraya masjid di batalkan menurut aziz bari tidak mengikut prosidur, pada aziz, siapa YDP Negeri untuk membawa titah YDP Agong tu, dakwa aziz, sepatutnya yang mengeluarkan titah tu adalah setiausaha sulit, pada aku kenyataan aziz ini cukup biadap dan komunis kerana mempertikaikan kuasa yang ada pada wakil YDP Agong iaitu Yang DiPertua Negeri.

So bila pihak polis nak sebat dua-dua ekor barua komunis ni...???

Comments

Anonymous said…
MALIK DAN AZIZ BARI NI ADALAH DUA EKOR MAKHLUK YANG MELAYU YANG RELA JADI HAMBA DAN PENCACAI NAJIS DAP DEMI PERUT DAN POKET....TAK PERNAH AKU JUMPA SEORANG MELAYU SEKEJI INI...TAK PERNAH AKU JUMPA SEORANG MELAYU MUSLIM SEBODOH,SEBEBAL,SEBANGGAP DAN SETOLOL INI....ALANGKAH MALANG NYA BANGSA KU KERANA TERDAPAT INSAN INSAN BERJIWA LEMBU....RAJA DIPERMAIN DAN DISANGGAH HANYA KERANA BEBERAPA RINGGIT CUMA.....HANYA KERANA NAK BUNCITKAN PERUT DAN DUDUK DIKERUSI SELESA YANG PENUH HINA......MANUSOA MANAKAH INI MAHA BODOH DAN BEBAL,,,SOMBONG BOADAB DAN KURANG AJAR......DAH UMUR LEBIH SETENGAH ABAD TAPI PEMIKIRAN MACAM BUDAK-BUDAK....TOLOL INIKAH PEMIMPIN YANG AKAN MENERAJUI NEGARA DI MASA DEPAN...POOOOORAH

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID