Horeey...Kerajaan Pakatan Selangor Mengganas Lagi...


Kerajaan pakatan haram jadah selangor mengganas lagi kali ini penduduk pjs1 menjadi mangsa, rumah panjang yang diduduki oleh 3 keluarga telah di robohkan oleh sebuah syarikat kroni menteri besar selangor.

Atas nama pembangunan, mereka tampa hati perut merobohkan rumah yang menjadi tempat berlindung 3 keluarga yang telah bertahun-tahun mereka tinggal di situ, ada yang menyalahkan umno dalam isu ini, tapi alhamdulilah, semasa pemerintahan umno, penduduk rumah panjang itu selamat, rumah mereka tak diroboh pun, rumah mereka di roboh apabila kerajaan pakatan haram berkuasa.

Latifah koya main wayang, kononnya dengan campur tangan dia, rumah itu yang sepatutnya di robohkan tahun lepas berjaya di tangguhkan, boleh percaya ke cakap latefah koyak tu? dia pun orang pkr, kerajaan selangor pun kerajaan pkr, mana mungkin dia tentang dan halang pembangunan yang parti dia nak buat... nak menipu pun beragak la...

Dengan robohnya rumah panjang di pjs1 tu, telah membuktikan kerajaan selangor pimpinan pkr, menganaktirikan kaum india, selama ini kaum india bergitu setia menyokong pkr, tapi kesetiaan mereka telah diliwat oleh pkr, kali pertama kaum india telah di liwat kesetiannya dalam kes kampung buah pala dan kini kaum india sekali lagi di liwat oleh pkr di pjs1.

Comments

Anonymous said…
yea...yea...dah roboh...
Gerakan Timur said…
Salam,

Bro, mohon link bro... GT dah lama link dan follow DET.. hehehe..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID