Breaking News
Loading...
June 27, 2011

Info Post

Ambiga pandikutti memang nak rosakan image negara di mata dunia, sialnya betina garik ni sampaikan dia sanggup berkempen di luar negara mengatakan demokrasi di malaysia sudah mati.

Dan di sebapkan oleh ambiga pandikutti ini lah juga lawatan pasukan bola sepak liverpool, arsenal dan chelsea terpaksa di batalkan, mereka bimbang keselamatan pemain-pemain meraka, kerana sampai sekarang ni ambiga pandikutti belum berikan jaminan keselamatan.

Aku dengar konsert raksaksa sweet charity dan blues gang juga akan di batalkan.

Sial kan diorang ni... malaysia boleh jadi huru hara dan porak peranda disebapkan ada manusia-manusia macam ni, menteri mulut lebar... bila nak tangkap ambiga pandikutti and the gang... porahh menteri mulut lebar mana berani beb...

4 comments:

Anonymous said...

kempunan aku nak tengok chelsea main bro.. sial la depa ni.

Mohd said...

Dgn begitu ramai orang yg akan turun berdemo Bersih2 nanti, tak hairanlah rusuhan akan tercetus oleh sebilangan kecil orang yg memang suka menangguk di air keruh.
Keadaan begini adalah sangat merbahaya utk Pakatan Rakyat.
Mungkin Najib akan istiharkan Darurat di negeri Selangor dan menangkap semua pemimpin2 parti pembangkang yg sangat bising utk mengada Bersih2 - spt Hadi, Lim Kit Siang, Wan Azizah, Mat Sabu, Tian Chuah, Ambiga dll.
Bila keadaan dah reda dan keadaan PAS, PKR dan DAP dlm keadaan huru-hara spt kucing hilang anak, Najib akan adakan PRU13 dan akan menang dgn 2/3 majoriti.
Bodohnya Pembangkang yg sangat teruja dgn Bersih2!

Anonymous said...

Tangkap betina sial ini!!!!!

Anonymous said...

Bila nak tangkap babi tu,sial.Korang tgk berita,sosialis dah masuk sini sempena berSHIT..Babi punya komunis.