Penzina Di Lepaskan, Pemberi Maklumat Bakal Di Bicarakan...


Datuk t akan di dakwa jumaat ini atas tuduhan menayangkan video seks... ok fine, itu keputusan yang di buat oleh mahkamah kerana menayangkan video lucah, nampak mahkamah civil tak pilih bulu nak dakwa sapa pun.

Tapi dah 2 bulan beb... apa cerita dengan bahagian pendakwaan jabatan agama islam wilayah, kenapa masih lagi tak mau charge anwar atas kesalahan berzina dengan pelacur? apa video tu tak cukup lagi ke bukti nak sabitkan anwar bersalah melanggan pelacur.

Aku pun tak paham dah dengan undang-undang syariah di malaysia ni, orang duduk berdua-duaan dalam bilik lengkap berpakaian di charge berkhalwat, kalau lambat sikit buka pintu depa charge mereka berzina, walaupun mereka tak nampak, tapi ni kes dah terang-terang anwar dalam video tu, jabatan agama islam wilayah masih lagi tak mahu charge anwar atas tuduhan berzina dan melanggani pelacur. apa anwar dah beli ke semua pegawai kat jabatan agama islam tu?

Comments

Anonymous said…
siap penzina tu, tak habis- habis nak qozaf free
ntahla said…
la, takkan tak paham lagi.. kan pas da ckp, video tu besi, takda mata n telinga n takda akai, mana bleh buat bukti..

hahahampes punya pas.. ajaran sesat.
mira said…
kepala hotaklah.orang yang kata video tu besi takleh jadi bukti,dialah yang tukul besi karat haramjadah bodoh nak mampus.kalau gitu keluarkanlah orang2 dalam jail tu semua.bodoh tak nak sikit2.otak taruk kat bontot..bodoh bahlol..bangsa lain ketawakan,melayu bodoh!!
Anonymous said…
Anuugerah tuhannn

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID