Video: Penipuan Ambiga Dan Mat Sabu, Di Dedahkan Oleh Zul Nordin.


Sehingga semalam, ambiga dan mat sabu tak apply pun pada istana negara untuk mengadap dan meyerahkan memorandum kepada YDP Agong, jadi untuk apa perhimpunan haram "bersih" itu nak di buat?

Maknanya mereka memang ada agenda untuk membuat rusuhan dan kekacauan di kuala lumpur semata-mata untuk menyelamatkan pandikutti dari di penjara, kita semua kena ingat, pandikutti sekarang makin tersepit, jadi jalan keluar ialah dengan membuat kekacauan supaya dia dapat melepaskan diri.

Segalanya di dedahkan oleh zulkifli nordin, bekas peguam bela pandikutti...


Comments

Anonymous said…
KOTA BHARU 19 Jun - Seorang mekanik dan anak perempuannya mengaku bersalah di Mahkamah Tinggi Syariah di sini hari ini, kerana bersekedudukan selama tujuh tahun sehingga melahirkan tiga anak.

Si bapa, 45, dan anaknya, 25, ditahan oleh sekumpulan pegawai Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan (JHEAIK) pada pukul 1.30 pagi ini di sebuah rumah di Wakaf Bharu, Tumpat.
Anonymous said…
pok nik bleh ampunkan..
Pembela Melayu said…
http://pembelawira.blogspot.com/2011/06/perlancaran-bershit-20-dirasmikan-oleh.html



TQ
Anonymous said…
SALAM SAUDARA ANON;1.25PM. HEH,MANA ADA KES SUMBANG MAHRAM TU BERLAKU DI NEGERI SERAMBI MEKAH TU......NI FITNAH,FITNAH,....NI KERJA WARTAWAN UMNO YANG DIUPAH OLEH PM NAJIB NAK MEMBURUKKAN KEPIMPINAN TOKGARU NICKY AJIS....
Anonymous said…
Takpo tu..poknik wali selipar ake beri pengampune///
Anonymous said…
nie musti kejo ore umno buak fitnah..petikan kata-kato poknik wali selipar..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID