Anwar Junior Mengganas Di Perlis...

KANGAR, 1 Julai — Seorang pelajar tingkatan satu ditahan polis kerana disyaki meliwat seorang kanak-kanak lelaki berusia enam tahun di sebuah pondok kosong di belakang rumah suspek di Kampung Bakong, Jejawi, kata Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Perlis, Supt Mohd Nashir Ya.

Menurut laporan Bernama Online, suspek yang merupakan pelajar sebuah sekolah menengah di Arau ditahan malam tadi selepas ibu kanak-kanak itu membuat laporan di Balai Polis Arau pada kira-kira 6.25 petang semalam.

Ibu kanak-kanak itu yang berumur 28 tahun dan yang bekerja sebagai tukang cuci membuat laporan itu selepas anaknya menceritakan kejadian itu dengan mengatakan bahawa suspek yang di panggil ‘abang’ melakukan perkara tidak senonoh terhadapnya.

Katanya, murid prasekolah itu memberitahu ibunya kejadian liwat itu berlaku petang semalam di sebuah pondok kosong di belakang rumah suspek. malaysian insider

komen aku: ini semua anwar punya pasal, dia lah bawak perangai kaum nabi luth, ni dia baru jadi ketua pembangkang budak form 1 dah terikut-ikut perangai dia, bayangkan kalau dia jadi perdana menteri... maunya lagi ramai rakyat malaysia yang kurang didikan agama macam orang pas akan terikut perangai anwar pandikutti tu, alasan mereka nanti ialah, "kepimpinan melalui tauladan" haahaahaahaa.....

Comments

Anonymous said…
Dah ada pengikut..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID