Hanipa Maidin Bangga Pelacur Pun Sokong Bersih...

Peguam pas, haipa maidin kutty cukup berbangga dengan para pelacur yang meniaga dilorong haji taib, belakang ibu pejabat pas pusat.

Kata hanipa, dia cukup berbangga dengan para pelacur di situ, kerana mereka pun mengambil cuti pada 9 julai lepas untuk menyertai perhimpunan bersih.

Menurut hanipa lagi, dari tinjauan yang dibuat dan berberpa interview dia dengan para pelacur, mereka memberitahu hanipa yang mereka mengambil cuti pada hari itu semata-mata untuk menyertai perhimpunan bersih.

Apa pun pada aku, elok la, dulu pelacor takut nak undi pembangkang pasal pas nak tubuhkan negara islam dan buat hudud, tapi sekarang bila pelacor tengok bn makin islamik dan pas pulak dah lari dari perjuangan islam sampaikan hadi sanggup kata negara islam tak ada dalam al-quran, itu yang pelacor minat nak sokong pas tu, pasal depa tengok antara pas dan umno, lagi teruk pas ni rupanya.

Atau mungkin pelacor tu memang nak kerajaan bertukar kerana selama ini perniagaan mereka kerap di ganggu oleh penguatkuasa di bawah pemerintahan bn, mereka tengok bertapa seronoknya kawan-kawan mereka di selangor dan pulau pinang yang melacor tampa di gangu-gugat, itu sebap la mereka pun sekarang ni nak sokong pembangkang.

Comments

Anonymous said…
dah rakyat tolak pas, pelacur pun boleh laa...
maun said…
Hebat!!...pelacur pun ada otak boleh berfikir..UMNGOK otak letak kat telor..kahkahkah
abidin tawau said…
PAS melanggan pelacur untuk buat demo... PAS bukan saja melacur Islam dalam politik tetapi mereka juga sanggup melanggan pelacur untuk buat demo...ptuiii!!! celako nik aziz
usin said…
hoi maun, seronok ko ye kamceng dgn pelacur. lepas ni boleh la ahli2 pr yg lalok dpt servis free. hebat! hebat! persatuan pelacur dh join pr sbb ketua pr adalah ....... pelacur. hehehe
Anonymous said…
maun suka main pelacur sambil bau bontot nuar, stim yeah maun !!!! kahkahkah, bodoh punya boahlol
Anonymous said…
maun anak malaun kaik bontot
Anonymous said…
Perkara ni simple jer utk kita nilai.Pelacur sokong BERSIH sbb pelacur ni susah nk buat keje haram zaman ni sbb kena serbu dgn polis dan badan2 kerajaan. Bila Anwar jadi PM, Ambiga, Lim Guan Eng dan Lim Kit Siang Karpal jadi TPM dan KDN,mereka dh tak bermasalah nk melacur lg sbb dah diberi lesen oleh Anwar atas tiket kebebasan hak asasi manusia.
Anonymous said…
Keduanya: Pelacur2 Lorong Hj. Taib sebenarnya bukan sokong Bersih 2.0. Tapi mrk sokong Anwar yg menjadi dalang Bersih 2.0.. Mrk tahu yg Anwar main dgn pelacur china doll.Di sisi mrk Anwar dah angkat maruah pelacur krn bukan dilanggan oleh mat bangla.Tp TPM Malaysia yg kononnya warak pun layan.Maka mrk sokong Bersih 2.0 sbg agenda utk naikkan Anwar jadi PM supaya Anwar akan angkat kedudukan pelacur2 ni setaraf dgn kerjaya profesional.
Anonymous said…
Ketiganya:Pelacur dan zina adalah kerja haram. Pelakunya adalah busuk dan dilaknat oleh agama.Sokongan pelacur kepada Bersih 2.0 menunjukkan betapa Bersih dan pakatan rakyat tidak mendapat sokongan yg positif dari manusia yg punya prinsip dan berhati suci murni. Yang sokong hanyalah orang2 kotor mcm pelacur kerana pakatan rakyat itu sendiri mmg kotor.
Anonymous said…
...ibarat petua kelasik nih 'kenal kawan2nya taulah siapa dia tu' .....
maun said…
Uuuusiiin!!!!kenape le otak ko lebih teruk dari pelacur...berkawan lagi dengan UMNGOK..itu yang bangang macam anon2 yg lain tu...

Udah-udah le tu, UMNGOK ni dah tak lama dah..huhuhu
Anonymous said…
maun hang mmg bodo piang tak blh di ajar..mcm pemimpin hang jugak..asai saja bekait dgn k'jaan/umno hangpa kata hangpa betui..benci sgt dgn umno sampai sanggup naikkan/sokong dap..di takdirkan m'sia ni jadi mcm singapura tau la nasib hang maun..ka hang ni bdk ubun2 lembek lagi.. kalu hang ni dah dewasa,mmg la hang dan seangkatan dgn hang mmg bongokkk.. pelacur join sama2 dgn hang pun blh bangga..bongok betui..
Anonymous said…
sokong maun,yeah..!!!
kami angkatan org mude mmg nk tgk peralihan kuasa berlaku xnak Barang Naik(BN)
kuikuikui
Anonymous said…
suke time govt wat iklan Bersihkan kampung pisang,hahaha.kami pengundi muda pru13 dok tgu gak ad ke BERSIH ni dok bakar kenderaan ke,lingkupkan kerajaan ke,pukul polis ke,xdak pun melainkan die nk suarakan kehendak rakyat nak PRU bersih je.well,kami pengundi mude dgr,fham dan kami mmg ad power time PRU13.tgu jela ek=)
maun said…
Baguih budak-budak muda sekarang..otak semua bernas...tunjukkan kuasa rakyat hagpa masa PRU 13 nanti...ini baru bakal generasi negara maju..

Nasib baik hangpa tak kawan ngan orang UMNGOK..kalau tidak otak korang confirm dah lama senget...
Anonymous said…
Mrk skong beshit mintak anwaq bershitkan jubuq mrk

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID