Kelemahan Polis Punca Najib Hampir Di Serang...

Aku tak pasti sama ada polis cawangan khas (politik) kenal atau tidak dengan pengganas-pengganas pkr yang cuba menyerang najib kelmarin, pada aku kejadian kelmarin sepatutnya tidak berlaku sekiranya cawangan khas kenal dengan muka-muka pengganas dari pkr ini.

Macam mana polis yang berada di sekitar kawasan itu najib boleh terlepas pandang kehadiran pengganas-pengganas pkr ini? aku pun tak paham la..

Cuba korang bayangkan, mamat gundu yang nak serang najib tu namanya zaki yamani, dia looser, dulu belajar uitm tapi pasal fail berberapa subjek dia kena terajang dari uitm, bayangkan kalau dia ada senjata atau bom di badanya, aku rasa najib, tpm dan berberapa orang menteri lagi menteri dah jadi arwah dah dek kerana polis gagal menghidu kehadiran pengganas-pengganas dari pkr itu.

Bila di tahan polis, si gundu tu beri alasan dia rakyat malaysia, dia nak jumpa pm kerana nak serah surat kepada pm, kepala bapak dia, kalau nak serah surat, bukan dengan cara meluru macam pengebom berani mati beb... ada flow nya untuk serah surat kepada pm, jangan bagi alasan la gundu oii... lagi satu, sejak bila pulak pkr meng iktiraf najib sebagai perdana menteri malaysia, aku ingat lagi masa aku masuk ibu pejabat pkr di merchant square tropicana, bila aku tanya kerani kat dalam tu, kenapa tak letak gambar najib, kerani tu kata, dia bukan pm kami, kami tak pilih dia untuk jadi pm kami, so yang budak gundu dari pkr semalam nak jumpa najib tu apa kejadahnya...

Ingat perkara ni akan berulang lagi, pesan aku pada pihak polis, tolong la alert sikit dengan kehadiran orang yang datang tu, sekali depa dah try depa akan try lagi...


Comments

Anonymous said…
Pihak berwajib perlu lebih ketat menjaga keselamatan kepala negara.
Anonymous said…
relex brooo

lu tengok babi toyot baju kuning tu dah nak mampus dah masa kena raba kat abang polis , tu blom kena gas pemedih mata lagi,,. nafas tercungap2, nasib baik tak mampus je ari tuu.

babi2 aljuburi dah letih/ penat nak mampus sebenarnya, kuat beraljuburi la tuu.

ABANG2 POLIS TAK PERLU KASAR2 DGN BABI2 ALJUBURI NI, MAKLUMLAH GAY TUA.
Anonymous said…
salam tuan blog,

pohon linkkan blog saya

www.speakerakyat.blogspot.com

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID