Kesilapan Besar Wan Azizah Yang Dapat Di Hidu Anaknya

Cerita ni ada kaitan dengan artikel awal aku tadi yang bertajuk "nurul izzah mula percaya lelaki itu papanya" dalam cerita tu, aku ada bagi tau macam mana wan azizah menipu para wartawan masa sidang media di rumahnya sehari sebelum hari penamaan calon prn sarawak, dalam sidang media tu, bila di soal oleh wartawan di mana jam omega milik anwar itu, wan azizah selamba badak mengatakan jam itu ada dalam simpanannya.

Bila wartawan meminta wan azizah tunjuk jam tu, secara kelam kabut, mereka pertikaikan kenapa mesti di tunjukan jam itu pada wartawan, kalau korang semua tengok sidang media tu, nurul izzah bersungguh-sungguh mempertahankan maknya, menurut sumber, nurul izzah ketika itu percaya yang jam itu ada dalam simpanan maknya.

Di situ kesilapan besar wan azizah, sepatutnya sebelum sidang media itu di buat, wan azizah sudah bersedia dengan jam tangan omega, tak kisah la bentuk macam mana pun janji jam tu brand omega, kalau wan azizah menipu pun, wartawan bukan tau pun, yang wartawan nak tengok jam tu brand omega je, bentuk macam mana pun lantak la, hanya eskay je yang tahu bentuk rupa jam tu.

Tapi tuhan maha kaya, wan azizah langsung tak terlintas di kepalanya untuk prepair jam tu, korang bayangkan, kalau masa sidang media tu wan azizah tunjuk jam tu, apa jadi pada bn masa prn sarawak, aku rasa tumbang kerajaan bn beb.. soal betul ke tidak jam tu soal kedua, bila wan azizah dah tunjuk jam tu, maka rakyat nampak bn cuba memfitnah anwar pandikutti dan berkonspirasi menjatuhkan dia, maka rakyat akan menghukum bn masa prn sarawak hari tu.

Tapi itulah kan, kamu boleh menipu orang satu masa, tapi kamu tak boleh menipu orang setiap masa, penipuan demi penipuan yang di buat oleh anwar pandikutti dan wan azizah memakan diri, hari ini anak mereka sendiri sudah tidak mempercayai papa dan maknya.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Comments

Anonymous said…
sepandai-pandai anwar menghenjut, akhirnya tertinggal jam jugak. wan azizah pun satu, beli aje la omega kat jalan pasar sana. bukannya mahal. RM10 aje

p/s: baca FREE kat website ni pun dah boleh beli jam RM10 kat jalan pasar
Anonymous said…
Pasal jam yg tak seberapa pun keluarga puaka ni bole tipu masyarakat klau dah mentadbir negara berapa agaknya nilai yg depa ni bole tipu masyarakat??
Kalau PAPA pun dah sokong Lina Joy MURTAD tak kan anak dia pun tak leh sokong cover up PAPA HEBAT? Depa ni bole spin selagi bole cakap.
MK IV said…
comen dari artikel yang double posting:

Anonymous said...
Janganlah kita main tuduh je. Kalau salah, kat akhirat kita yang merana sama seperti menfitnah

July 15, 2011 8:48 PM
MK IV said…
comment dari artikel yang double posting:

Anonymous said...
Itu je la jawapan. Standart puak2 pembangkang bila kena atas batang hidung mereka, tapi kalau fitnah untuk puak2 bn, mereka percaya yang fitnah itu adalah cerita benar, lancau la org.
Anonymous said…
al juburi anak beranak ni kalau letak depan kaabah pun mereka boleh menipu lagi...dah mmg itupun makanan harian mereka..menipu jer kerjanye...
maun said…
Cer cerita sikit kisah Najis tengah demam kuning kat UK...kahkahkah UMNGOK semakin parah!!!

Najis diBERSIHkan di UK..hot beb!!!
LeLaBaH said…
apa cer... ape cer... cerita nuar x sudah2 apa cer... apa cer... BANGANG puak otak kuning ni...
Anonymous said…
Anwar: I love chinese dolls , they are so cute and tight

Najib(s): Mine is better.. Mongolian dolls , they ride well
Anonymous said…
Sudah sudah la tu maun..tak habis2 ngan kuning ko tu..
Anonymous said…
hangpa ckp la ap pun psai Dsai n his family...
kami angkatan pengundi muda xkan tertipu dan undi PRU13 untuk Bangkrapkan Negara(BN)
kuikuikui

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID