Penulis Blog Fitnah Kalah, Rais Yatim Menang...

Penulis blog yang memfitnah rais yatim, amizudin aka din binjai dari blog sharshooter telah di dapati bersalah kerana memfitnah rais yatim, hakim menetapkan selasa ini untuk mendengar hujah kedua-dua pihak berhubung ganti rugi.

Din binjai adalah seorang ahli jawatankuasa amk penang, dia membuat fitnah terhadap rais dalam blognya konon rais telah merogol amahnya, biase la pkr... kalau tak dapat cari kesalahan pribadi orang, dia finah je la...

Tapi apa yang korang tak tahu, selain din binjai, ada lagi blogger yang elit-elit yang turut sama memfitnah rais, yang mula-mula sebarkan cerita fitnah ini adalah blogger yang mengaku kononnya menyokong kerajaan, tapi bila tak dapat projek, dia mula start fitnah orang.

Memang malang la nasib din binjai ni, dia spin cerita tu lebih-lebih sangat, sampaikan dia post kan dalam twitter dan facebook, tampa selidik dulu cerita yang di mainkan oleh puak-puak yang tak dapat projek tu... patutnya mereka ni pun di saman jugak, kalau tak kerana puak-puak yang tak dapat projek ni tabur cerita fitnah, nama rais yatim tak sebusuk dan seburuk ini.

Klik sini untuk baca berita rais yatim menang saman fitnah...

Comments

Anonymous said…
Padan muke beliau..Ambik ko obat..
Anonymous said…
Duit dah banyak nak ambik buat apa lagi...
Anonymous said…
saman tetap saman.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID