Skandal Pembelian Kapal Selam: Sah Suaram Agen CIA

Semua orang tahu, suaram aka suara haram sebuah ngo yang mendapat dana dari amerika, senang cerita, perbelanjaan suara haram di tanggung oleh cia.

Cia memang dah lama bertapak di malaysia, melalui baruanya yang bernama anwar ibrahim, suara haram menjadi mata dan telinga cia untuk memberi maklumat-maklumat penting mengenai aset dan lain-lain perkara melibatkan pertahanan malaysia.

Terbaru, suara haram mempertikaikan pembelian kapal selam scorpene, macam-macam perkara yang suara haram cuba korek mengenai aset termoden dalam invantori tldm itu, lalu bermacam-macam cerita yang suara haram ni tomahkan, semata-mata untuk mengetahu lebih detail mengenai kapal selam scorpene, lalu di gunakan lah ahli parlimen yang menjadi boneka-boneka belaan mereka.

Baca blog ini, ulasan dari seorang bekas komando mengenai modius operandi suara haram aka suaram, memang tidak syak lagi, suaram menjadi mata dan telinga cia untuk menggugat keselamatan negara.

Comments

Anonymous said…
Macamana suaram boleh bertanya perkara yang bersabit dengan pertahanan negara yang sangat2 sulit dan berkongsi rahsia dengan cia dari amerika dan perancis. Walaupun dia berselindung dibelakang NGO human rights tetapi dia juga direkerut agen cia amerika dan israel. Selalunya agen cia berkerja rapat dengan golongan pembangkang dinegara2 yang mereka ada kepentingan ekonomi. Pura2 masuk sebab kononnya ada penindasa regime, takde demokrasi cara barat maka itulah alasannya dia masuk sama ada melalui NGO2 dari malaysia atau melalui coporation multi national amerika yang tumbuh macam cendawan diseluroh malaysia. Siapa yang banyak di beri tempat CEO atau jawatan penting... cina dan india. Yang buat bising ni pun suku sakat Ambiga,...Cynthia Gabreil..dulu Irene Fernandaz sama juga bagi susah kerajaan, jadi apa ceriternya ni? Mana dia menteri2 immigresen, polis KDN dan Pertahanan? Diorang dah melampau!
Anonymous said…
SUARAM===SUARA ANAK HARAM.
Anonymous said…
jikalau seseorang tidak buat salah, jaga image sendiri dan tidak korupt, saya rasa cia tak ada bukti.

jikalau rm6,700,000,000.00 di bahagi kepada setiap rakyat, semua orang akan dapat rm279.20 itu project submarine tidak boleh tengelam sahaja, tidak masuk MIG jet tiada engine, helicopter, kapal cruiser, kapal destroyer dll. Berapa anda bayar income tax tahun lepas?

anda tahu tak, kapal yang di buat daripada emas 100tonne,kapal 31m rekod dunia yang paling mahal di beli oleh seorang rakyat Malaysia bangsa melayu bernilai RM14.5bil (rm14,500,000,000.00) ? orang yang paling kaya di dunia rank oleh forbes pun kena jual banyak asset untuk beli kapal ini. 3 kali harga submarine.

rakyat malaysia sekarang sudah cerdik, ketua Umno layan rakyat macam adik-adik.
Anonymous said…
Salam bro...

Selamat pengantin baru. semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat.

-Bestnya Bau Stor Kunyit-
Anonymous said…
Masalahnya ngabihkan duit negara..saja nak lari point.
Anonymous said…
http://wartamaya.blogspot.com/
otaistillkick said…
haaa haaaa haaaaa ejen ...... dah MKN kata dalam umno pun banyak ejen subbersif / terrorist .... nak kata orng pulak. Penasihat umno pun dari sana juga... kes komputer polis dulu pun dari sana jugak ... kaaahh kaaahhh kaahhhh

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID