VIDEO: "Lucut Kerakyatan Ambiga" Permintaan Guru-Guru Silat Malaysia.





Seluruh persatuan silat di malaysia menentang rusuhan haram "bershit" pada 9 julai ini, mereka bersempendapat semasa mesyuarat guru-guru silat malaysia di kelab sultan sulaiman, kampung baru semalam.

Mereka akan mempertahan kesucian agama islam, maruah melayu dan raja berpelembagaan dari di robek-robek oleh ambiga pandikutti dan orang melayu yang tak sedar diri seperti mat sabu dan anwar pandikutti. mereka juga meminta ambiga dan mat sabu membatalkan perhimpunan itu sebelum sesuatu yang buruk berlaku pada 9 julai ini.

Mereka juga menyeru kepada anak-anak muda melayu yang nak menyertai perhimpunan bersih itu, supaya melupakan hasrat mereka, tegas mereka, apa faedah dan apa untungnya menyertai perhimpunan bersih itu, sedangkan kepala dan dalang perhimpunan itu seorang betina kafir yang banyak memurtadkan orang melayu. mereka ada agenda untuk menghancurkan kerajaan melayu/islam, jangan di butakan mata dengan agenda kononnya menuntut pilihanraya yang bersih dan adil, itu semua tipu helah orang kafir untuk melaga-lagakan umat islam.

Dalam mesyuarat itu juga, mereka mendesak supaya ambiga pandikutti di lucutkan kerakyatannya, atas alasan, ambiga ni adalah dalang untuk menghuru-harakan negara.


Comments

Anonymous said…
Jikalau kerakyatan ambiga dilucutkan, mereka yang mendesak mesti cadangkan dimana si betina hindu ini akan tinggal. Ada cadangan? Fikirkanlah. Mungkin ke Madagascar? Mauritius? Sri Lanka?
Anonymous said…
mau ka negara-negara tu terima si ambiga ni? aku ingat tak dak negara yang lapaq dengan si ambiga nie kecuali pas saja
Anonymous said…
Sementara menunggu ada negara yang sudi menerima Ambiga ini, maka eloklah dia berehat dulu di Kamunting.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID