VIDEO Sahih Menunjukan Mat Sabu Seorang Penipu..

Penipuan mat sabu terbongkar apa bila pihak pdrm menunjukan rakaman cctv yang di ambil di tempat kejadian di mana mat sabu kata dia di langgar oleh land rover polis, cerita mat sabu bercanggah sekali dengan laporan dan rakaman dari cctv di tempat kejadian berlaku.

Mat sabu kata dia di langgar di hadapan masjid negara, sedangkan kejadian sebenar berlaku dikawasan sri bukit persekutuan, jarak antara tempat mat sabu kata dia di langgar di masjid negara dengan tempat kejadian sebenar di sri bukit persekutuan 3 km, kan jauh lari tu, lagi satu, mat sabu kata dia di langgar oleh trak (land rover polis) padahal kenderaan yang mengekori mat sabu adalah pajero polis berwarna hitam.

Aku nak cerita lebih pun tak guna, korang tengok la sendiri video kantoinya mat sabu menipu dan memfitnah polis, kalau mat sabu kata polis menipu, aku sarankan mat sabu saman pihak polis.

Comments

Unknown said…
Salam Hormat, harap dapat dilink blog hamba disini...Terima Kasih.

http://klboyzwangsa.blogspot.com/
Anonymous said…
di dunia lagi Allah dah tunjukkan pembohongan Mat Sabu ini.....
Anonymous said…
masih boleh pertikai lagi.

yg disebut land rover tu menunjukkan kenderaan pacuan empat roda.. mana sempat dia nak menengok jenama kereta tu.. mcm org sebut pampers untuk lampin pakai buang bayi sama ada jenama huggies ke, mama poko ke, mak hang ke... dan juga kolget untuk ubat gigi... lepas tu kan terlindung dek pajero tu.. kena langgar ke idak tak nampak pon... ko ada situ ke masa tu?
Anonymous said…
em.. ya kan. mungkin mat sabu tak perasan jenis pacuan 4 roda tu, mcm org sebut pampers untuk lampin pakai buang bayi sama ada jenama huggies ke, mama poko ke, mak hang poko ke kan.. tapi kalau ikut dari rakaman, itukan jalan 1 way, yg gi wat u-turn tu satu hal, then di belakang tu plak ada keta polis, Proton Waja.. kalau la berlanggar ngan mat sabu pun, xkan la mat sabu tak leh beza pajero dengan proton waja plak kot?
aku yang rabun ke ko yang belum celik2 lagi? hehehe
Anonymous said…
mohon maaf, silap fakta. itu jalan 2 hala. heheehhe
Anonymous said…
Cctv tu salah,polis dah edit.Sepatutnya polis letak kereta perisai gantikan pajero tu..Baru real..Pas tu bagi nampak mat sabu berguling guli cam citer tamil..hahahah..
Anonymous said…
polis memang pandai buat cerita la...penipu besar...puak2 umngok boleh la percaya....hahaha...
MAMAT said…
DAH LAMA AKU PERHATI POLITIK MAT SABUN...TIDAK PERNAH CERDIK-CERDIK BAHKAN SEMAKIN BODOH ALKSANA LEMBU DARI HARI KE HARI....DAH LAMA SANGAT AKU TUNGGU MAT SABUN NI AKAN MATANG..TETAPI SAYANGNYA BELIAU SEMAKIN BEBAL DAN BODOH......INIKAH PEMIMPIN TERBILANG PENGANUT AGAMA PAS.....AKU RASA MAT SABUN DENGAN ATOK AKU...ATOK AKU LEBIH CERDIK SIKIT DARI MANUSIA NI......DAH LAH BODOH MENIPU PULAK....DAH BODOH MENIPU PULAK....YANG AKU HERAN KAN PENGANUT NYA PUN TURUT SAMA JADI LEMBU DICUCUK HIDUNG.....PERCAYA SANGAT SHREKS TU......TINGGALKANLAH PERJUANGAN YANG MAHA BODOH DAN SIA-SIA INI...ORANG LAIN SUDAH LAMA NAIK KE BULAN...TAPI KAMU NAK TURUN LUBANG NAJIS......KAH..KAH..KAH
Anonymous said…
ceh...ak dh ngk video polis kate mat sabu di langgar...mane abih rakaman video 2..mmg nk cover,tapi youth voters tau nk nilai cane polis2 nih...tq broadband memudahkan keje kami.
Anonymous said…
Bila mat sabu video kena edit le, bila anwar rambut style tak sama, ini yang saya belajar kat sekolah rendah dulu, dia orang panggil bodoh sombong , orang puteh panggil denial symptom, lim kit siang ada sudah berjaya convert melayu jadi bodoh
Anonymous said…
Bila mat sabu video kena edit le, bila anwar rambut style tak sama, ini yang saya belajar kat sekolah rendah dulu, dia orang panggil bodoh sombong , orang puteh panggil denial symptom, lim kit siang anda sudah berjaya convert melayu jadi bodoh

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID