Anwar Sedap Menjubur, Najib Yang Kena Bertanggungjawab... Apa Hal..???

Kenapa anwar nak heret najib dan rosmah ke mahkamah untuk menjadi saksi kes liwatnya, itu soalan yang perlu kita tanya, najib dan rosmah langsung tak ada kaitan dengan kes liwat tu, anwar yang sedap-sedap menjubor saiful orang lain pulak yang dia nak palitkan. tak ke pelik tu....

Memang tak ada asasnya untuk mahkamah panggil najib dan rosmah, pasal mereka berdua tu tak terlibat langsung pun, tapi setiap kali anwar berceramah, dia cuba juga kaitkan najib dan rosmah dalam kes liwat dia, kenapa?

Sifirnya mudah je, anwar cuba nak damage kan nama najib dan rosmah, bila anwar ceramah, anwar akan kata najib dan rosmah adalah saksi dalam kes dia, tapi mahkamah tolak permintaan anwar tu, maka najib dan rosmah tidak akan di panggil ke mahkamah untuk jadi saksi anwar, dan di situlah anwar akan pukul canang kata najib dan rosmah takut nak pergi mahkamah dan korang kena ingat, cerita najib dan rosmah takut pergi mahkamah akan di canang oleh semua pemimpin pakatan haram jadah di setiap ceramah mereka, malah pakatan haram akan mintak semua cybertroopers mereka mainkan isu ini.

Comments

Anonymous said…
anwar bakal menyambut 1 syawal tahun ini di penjara sungai buloh.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID