Breaking News
Loading...
August 8, 2011

Info Post
Cerita terkini yang kini hangat di bualkan di kebanyakan surau dan masjid sekitar shah alam ialah, khalid samad ydp pas shah alam mencabar hadi awang, presiden pas untuk memecat hasan ali, cerita ini di bualkan oleh tok-tok pas shah alam sewaktu berbuka, sebelum terawikh dan semasa moreh.

Alasan mereka menyokong khalid samad, hasan ali tak reti buat kerja, hasan ali bersikap perkauman dan hasan ali agen umno, nak tergelak aku bila dengar, cerita hasan ali ni agen umno, wahh hebat beb, umno boleh jadikan hasan ali sebagai agen.

Apa pun niat hasan ali untuk melawan gejala murtad telah di pandang hina oleh pas, pas langsung tak menyokong hasan ali, malah khalid samad menggunakan kuasa yang dia ada selaku timbalan persuruhjaya pas selangor untuk memfitnah hasan ali sebagai agen umno.

Malah hasan ali rela di pecat sekiranya terbukti yang di bersalah dalam serbuan keatas gereja itu.



8 comments:

Anonymous said...

nie lah bahananya makan makanan tak halal,produk tak halal,bahan
mentah tak halal yg melambak kat pasaran..termakan jer kat orang pas
bertambahlah jumud dan fanatik kepada pemimpin mereka yg songsang,
seleweng,dengki dan jadi salman rusdi versi melayu...

yg baik di kata jahat,yang buat kerja dikata malas,yg menyumbang dikata seleweng...

politik animal melebihi politik islami

Anonymous said...

si Khalid gereja tak nak guna khutbah jumaat kat masjid selangor ke untuk balun hasan ali????

Anonymous said...

Hassan Ali sepatutnya dah letak jawatan,jika benar Hassan Ali seorang pemimpin yg. berpegang pada prinsip perjuangannya untuk menegak syiar Islam. Sudah beberapa kali tindakannya yg. dilakukan atas prinsip tersebut mendapat tentangan DAP dan yang lebih menyedeh lagi daripada partinya sendiri iaitu PAS.Ternyata Hassan Ali tersalah pilih saluran. PAS hanya cakap aje dan guna Islam untuk mengaburi mata masyarakat terhadap niat sebenar perjuangan mereka....UMNO lah sebenarnya yg. berusaha menegak Islam ini malaysia. Tindakan Pas bersongkol dgn DAP telah menyukarkan UMNO melaksana ape juga utk Islam di Malaysia. Hassan Ali masih belum terlambat. Ikut lah jejak beberapa org. pemimpin PKR yg.kini meneruskan perjuangan mereka dari luar parti yg. bertopengkan Islam itu.

ZALINA ZAKARIA said...

walaupun aku tak sokong PAS, tapi aku sokong tindakan Hassan Ali. Hassan Ali anda adalah lelaki pemimpin yg sebenar.Dasar Islam no.1 jawatan politik no 2

Anonymous said...

Apa2 pon kita kena kembali kepada ajaran Islam. Islam meletakan hak kepada kita semua untuk berfikir dengan waras. Kita sebagai pejuang Islam menyambung perjuangan Nabi mesti menegakkan Islam sejati. Bukan seperti Umno yang menolak Islam. Kita orang Pas tak pernah tolak Islam.

Tapi faham2lah weh, hanya pemimpin Islam yang benar2 hendakan Islam kita tolak. Namun orang Umno pemimpin dan Islam tetap dipertahankan............

Pewaris Wasiat said...

Kalau dh Imam nya sesat lahanat...makmum nye pun sesat lahanat...Bapak segala Syaitan yg menyesatkan Umat...Nik Aziz...kenapa ko berdiam diri..???? Dasar Ulamak gila Kuasa..!!!! Jahanam kau Nik Aziz...!!!

PemikirpolitikJerantut said...

Mohon Link Tuan,
http://pemikirpolitikjerantut.blogspot.com/

Anonymous said...

Bab ni aku sokong sepenuhnya hasan ali..demi kebenaran