JAIS Di Tekan Hebat Oleh Exco Kristian...

Kalau hari tu, majlis bandaraya petaling jaya (mbpj) di ugut oleh berberapa orang exco kerajaan negeri supaya membatalkan operasi menyita bangunan gereja DUMC yang di sahkan haram tu, kali ini berita yang aku dapat jam 2 pagi tadi melalui sms, bahawa exco yang sama juga mencadangkan kepada menteri besar selangor supaya memecat ketua penolong pengarah bahagian penguatkuasaan jais, menurut sumber perbincangan itu di buat satu majlis berbuka puasa di bersama menteri besar.

Tambah sumber, perbincangan dengan menteri besar semasa majlis berbuka puasa itu cukup panas dan serius, sehinggakan salah seorang exco itu bercakap dengan meninggikan suara dan menghentak-hentak meja, mendengarkan niat exco-exco itu mengarahkan mb memecat pegawai jais, berberapa tetamu yang duduk sekali di meja itu terus beredar, sumber juga bagi tau kat aku, mb seolah-olah paham dan setuju dengan permintaan exco itu supaya memecat berberapa lagi pegawai jais yang tidak mahu berpihak kepada mereka.

Comments

najislovetuya said…
Bukan tentera salib tp tentera warga asing yg melimpah ruah d M'sia ini utk memenangkan rejim Umno. Org kuat SPR, JPN, Imigresen adalah pengkhianat kpd negara.
Mohon Link Tuan,
http://pemikirpolitikjerantut.blogspot.com/

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID