PAS Taksub Berpolitik, Biarkan Umat Islam Mutad..

PAS hari ini merayu campur tangan Yang di-Pertuan Agong supaya membersihakan daftar pemilih Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) yang didakwa telah bercelaru sejak kebelakangan ini.

Nampaknya pas terlalu taksub dengan politik sehinggakan membiarkan umat islam di murtadkan, ini ke rupe parti islam ? pas sanggup meminta YDP Agong campur tangan pasal isu daftar pemilih yang semua kita tahu kesilapan daftar pemilih tu bukannya di sengajakan oleh spr tapi adalah kesilapan data entry, biasa la tu, kalau salah, laporkan dan spr akan repair balik, buat apa nak kecoh-kecoh, sedangkan masih ada persoalan besar lagi yang pas perlu kecohkan.

Pas menikus dalam isu murtad, malah secara terang-terang pemimpin pas selangor dan pusat menghalalkan gereja DUMC membabtiskan 12 orang melayu menjadi kristian, sepatutnya inilah perkara yang pas perlu bawa ke pengetahuan YDP Agong, dr rani, persuruhjaya pas selangor sampai sekarang menikus, senyap dan tak mahu bersuara, kenapa? semata-mata kerana undi, pas halalkan berlakunya murtad di kalangan umat islam dan pas menyokong kafir memurtadkan umat islam.

Sekarang rakyat tengok pas juga turut bersekongkol dengan puak kristian untuk memurtadkan umat islam, jadi untuk divert isu itu, mat sabu mengeluarkan satu kenyataan yang paling bodoh supaya YDP Agong masuk campur dalam isu daftar pemilih.

Comments

Anonymous said…
PAS memang bangsat.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID