TERKINI: Sorang Lagi Saksi Anwar Berpaling Tadah.

Nahh... Anwar di kantoikan oleh saksinya sendiri, dr david wells yang di harap oleh anwar kini sudah tidak boleh harap. Pagi tadi dia kantoikan anwar dengan memberi keterangan kepada mahkamah bahawa dia bersetuju memang ada berlaku penetrasi pada rektum saiful jika ada kesan airmani dari sample swab.

Anwar mengharapkan dr.david wells memberikan keterangan yang boleh menimbulkan keraguan dalam kes ini, tapi berlaku sebaliknya, anwar kini sudah menggelabah beruk, seorang lagi saksinya berpaling tadah.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Comments

Anonymous said…
padaan muke ko anu war...
hahaha
habis la ko
kepada pencacai2 pkr n pas korang tgok la btol2 pemimpin anu gay rah korang..
buka la mata korang btol anu war sdap2 kongkek n menutuh china doll korang yg ssh2 kna beck up menatang bodoh ni??
so pk2 kn la
Anonymous said…
Di bulan yg penoh keberkatan ini usahlah berbohong wahai anu war al-juburi...Kekuasaan ALLAH meliputi langit dan bumi..hanya DIA yang MAHA MENGETAHUI.
usin said…
mudah. kes ini diikuti seluruh dunia. antara profesionalisma dan wang, yg mana didahulukan? selepas habis kes ini dr well nk kerja dgn sapa. dgn anwar? no way. kerja apa yg ada di sg buluh? kemas tempat tidur atau cuci berak anwar atau kena membelakangkan anwar? dr well terpaksa berkata benar kerana satu dunia sedang melihat dan menilai beliau. kalau menipu di mahkamah malaysia, reputasi beliau akan runtuh, maruah akan runtuh dan runtuhlah kerjaya beliau selama ini. begitulah bodohnya anwar dlm menilai profesionalisma org luar. dia ingat dgn duit semua boleh dibeli. memang beliau sanggup jd saksi, tp saksi yg berkata benar.
Anonymous said…
Benda yang sama juga, air mani Anwar bertemu air puki Shamsida di Tivolli Bangsar melalui seksual aktiviti. Inilah cerita benar.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID