VIDEO: LAPORAN POLIS TERHADAP MAT SABU...


Mat sabu menghina anggota polis melayu yang terkorban dalam serangan komunis di balai bukit kepong dengan mengatakan polis-polis yang mati itu adalah barua british, dengan bangga mat sabu kata hero sebenar ialah mat indera, tapi mat sabu lupa, komunis bukan setakat bunuh anggota polis di balai itu, mereka juga turut membunuh kaum keluarga anggota polis dan membakar mayat mereka, orang kampung juga menjadi korban pengganas komunis yang di anggap hero oleh mat sabu. kalau mat sabu kata polis yang terkorban itu adalah barua british, pada aku mat indera pulak adalah barua cina, kerana mat indera mendapat arahan dari ketuanya yang berbangsa cina. memang niat orang cina nak hapuskan orang melayu melalui pemberontakan komunis.

Hari ini GAPS dan berberapa individu lain telah membuat laporan polis terhadap kenyataan menghina mat sabu itu, pengerusi gaps meminta pihak polis menyiasat mat sabu kerana kenyataan yang di keluarkan oleh si bodoh itu boleh menggugat keselamatan dan kententeraman awam.

Comments

usin said…
mat sabu kata dato' onn bukan pejuang kemerdekaan. sang cucu masih nak duduk diam. atok hang dah kena keji ni, lg mau kasi amaran lg ke?
Anonymous said…
cucu tok onn tu pun lebih kurang je macam mat sabu hee...hee..hee... :)
nok said…
terus kan Mat sabun,cucu Dato' tak kan ambil tindakan, dia pun serupa kedi.....mungkin dia bagi warning aje itu standard lah...sana sini report Polis...kalau PR menang hang ada chance jadi President Malaysia...sebab DAP akan bubar kuasa Raja2,Malaysia jadi Republik....

Najib duduk celah ketiak bini dia.....tak boleh buat apa2 nanti kena tengking kecut telor...pemimpin baka sama dgn sepupu dia...teruskan propaganda anda walaupun fakta fitnah tiad siapa berani cabar sbb Melayu bod.....
Anonymous said…
hadapkan si sabu'iyah ini ka mahkamah segra, jangan belengah-lengah lagi.Contohi s'pura, dimana sasaorang membuat tomah yg melulu dibicarakan 3-4 hari kemudianya.baru bolih mentertibkan akhlak yg rendah!
Anonymous said…
Taniah Datok Bahaman, Mat Kilau, Tok Janggut, Dato' Lela yg menbunuh JWW Birch, A Rahman Limbung dll. jasa mu tetap dikenang oleh pejuang Pakatan Rakyat. Yang dianggap komunis oleh UMNO kerana menentang Polis upahan penjajah British spt. berlaku dibukit kepong. UMNO (Untuk Melayu NO) meneruskan agenda penjajah Inggris yg belum ada penghujung lagi.
Anonymous said…
muke2 bute sejarah..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID