ANWAR: Tiada Kata Putus Untuk Buat Hudud...

Korang baca ni...

Cadangan PAS untuk melaksana undang-undang hudud ke atas orang Islam di Kelantan masih belum dapat diputuskan oleh majlis pimpinan Pakatan Rakyat walaupun hangat dibincangkan dalam mesyuaratnya malam ini.

Bagaimanapun, ketua umum Pakatan Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, majlis pimpinan itu menghormati niat kerajaan Kelantan untuk melaksanakan undang-undang berkenaan.

Majlis itu juga menghormati pendirian DAP yang menentang keras cadangan berkenaan, kata Anwar kepada media selepas mempengerusikan mesyuarat itu di ibupejabat PAS, Kuala Lumpur.

Jadi apa keputusannya??? kalau macam ni punya perkara pun pemimpin pakatan haram pecah kepala nak buat keputusan, macam mana nak perintah malaysia? segala keputusan yang melibatkan kepentingan awam pun kena mesyuarat tiga parti jugak ke? kalau salah satu parti tak setuju maknanya keputusan tak boleh di buat, ape kejadahnya kerajaan macam ni.

Comments

Isu Hudud: Akhirnya kebenaran terpancar jua...!
Perjuangan PAS sememangnya tersasar jauh!
Keberanian PAS hancur dalam PR terutamanya bila berhadapan dengan DAP! Segala keputusan mesyuarah dalam PR mestilah mengikut kehendak DAP!
Mana wajah kepimpinan PAS? sedangkan penyokong dan pengundi PAS mahukan PAS yang gagah dan berani dan bukannya sebagai pengecut dalam gabungan PR.
Berjuanglah kerana Islam dan negaramu bukannya setakat slogan menawan Putrajaya sahaja...!
Anonymous said…
Ini lagi bukti PAS adalah parti yang terdiri dari syaitan dan iblis. Sudah la dok permainkan agama islam, nak bincang pasal pelaksanaan Hudud pun dipengerusikan oleh raja seks, liwat dan penzina tegar.
Mohd said…
Apa pun hal kaum Melayu juga akan rugi sepanjang masa!
Jika BN terus memerintah, satu per satu hak2 istimewa orang Melayu akan digadaikan oleh UMNO kpd kaum Cina.
Jika PR pula dapat berkuasa di Putrajaya nasib kaum Melayu akan jadi lagi teruk. PR memang akan meminda Perlembagaan utk memansuhkan Institusi Raja-Raja Melayu dan mengujudkan The Republic of Malaysia. Anwar atau Hadi jika di letakkan jadi PM akan jadi macam MB Nizar sentiasa tunduk dan mengikut saja arahan dari Cina Komunis Chauvanis dan Rasis DAP.
Seluruh negara akan tergadai kpd kaum Cina spt yg telah berlaku di Singapore.
Spt yg telah berlaku di Singapore, orang2 Cina dari luar negara akan dibawa masuk beramai2, diberi kerakyatan Malaysia, dan diletakkan tinggal di kawasan2 majoriti Melayu utk mencairkan kuasa politik kaum Melayu yg tak sedar diuntung. Kaum Melayu di Malaysia akan jadilah spt kaum Melayu di Singapore yg akan mengemis di negara sendiri.
Di masa itu, barulah kaum Melayu sedar bahawa nasi sudah menjadi bubur. Menangis air mata darah sekali pun, tidak akan dapat kembali apa yg sudah hilang.
Kaum Melayu yg memang rata2nya bodoh tidak mahu belajar dari sejarah dan nasib kaum Melayu di Singapore. Kaum Melayu memangnya sudah terkenal dgn sikap mengambil jalan mudah dan pintas utk dapat sedikit kekayaan dan kuasa jangka pendek. Nasib dan masa depan anak-cucu boleh pergi jahanam.
Jika ini berlaku, anak-cucu kita akan kencing di atas kubor2 kita semua bukan akan mendoakan kesejahteraan kita di akhirat nanti. Bodohnya kaum Melayu di generasi ini.
Padan muka kita semua!
Nauzubillah!
homegrime said…
pas sudah lupa perjuangan arwah ustaz fuad

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID