Breaking News
Loading...
September 9, 2011

Info Post
Tak habis-habis dengan masaalah unisel ni, dah la pelajar makin tahun makin kurang, banyak pensyarah berhenti, gaji kakitangan lambat bayar dan cerita terbaru yang aku dapat ialah, sekitar kampus unisel di batang berjuntai dah jadi pot student melepaskan nafsu seks mereka.

Sekitar kampus unisel di batang berjuntai sekarang ni di gelapkan kerana alasan pentadbiran unisel kononnya nak berjimat, sebab itu banyak blok-blok bangunan lampunya tidak di pasang pada waktu malam, bila dah gelap, maka banyaklah malaun todi yang ambil peluang.

Semalam seorang jaga unisel yang aku jumpe cerita kat aku, pelajar unisel ni makin teruk, kawasan gelap sekitar unisel di gunakan oleh pelajar untuk melakukan hubunggan sex, aku sengih je la bila jaga tu cerita macam tu, aku kata, tangkap je la kasi kawin, apa susah, tapi jaga tu kata kalau jantan dengan jantan buat seks nak kasi kawin macam mane? kalau lesung bertemu lesung nak kasi kawin macam mane? betul jugak ekk...

Kata jaga tu lagi, pelajar unisel sekarang ni tak de kualiti, yang fail spm pun di terima masuk ke unisel pasal nak penuhkan kuota, kelas kejap ada kejap tak ada, tapi kebelakangan ni ada berberapa fakulti tu yang semedang tak ade kelas pasal pensyarah fakulti tu dah berhenti dan pihak pengurusan tak dapat cari pengganti pensyarah untuk fakulti tu.

Banyak aset-aset universiti dah dijual, termasuk bas, kereta rasmi universiti dan berberapa mesin yang besar-besar banyak yang dah jual, atas alasan untuk jimatkan kos. pehh..hebatnya kerajaan pakatan haram jadah selangor tadbir universiti....

4 comments:

Anonymous said...

sudahlah cerita temberang ptuehh!!

Anonymous said...

temberang tengkorak hang. aku tau la aku kerja kat situ. PTUIHHHH!!!! balik kat muka hang. x cukup habaq mai, aku boleh bagi lg. petualang komunis!

Anonymous said...

ni semua kerja si celaka Fuckatan.. tahniah pengundi dan pencacai Fuckatan.
Unisel... majoriti student dan pensyarah adalah Melayu islam....
Fuckatan hanya balaci cina DAP..
Pencacai Fuckatan memang sial

Idzuan Md Daud said...

sapa nama pakcik jaga tu?