Breaking News
Loading...
September 3, 2011

Info Post
Haahaahaa lawak memang lawak pengerusi dap, karpal singh pun kata mat sabu bodoh, memang bodoh pun mat sabu tu dah la hari tu dia menipu kata polis langgar dia, ni sebap dia marah sangat kat polis hari tu yang langgar dia, itu pasal la di hina anggota polis yang terkorban semasa peristiwa serangan komunis di balai polis bukit kepong.

Karpal meminta mat sabu minta maaf kepada seluruh keluarga anggota polis yang terlibat dalam serangan di bukit kepong dan juga penduduk kampung yang terlibat, kata karpal tak ada faedah untuk mengangkat komunis menjadi hero, komunis tetap komunis walau pun selepas negara mencapai kemerdekaan komunis tetap juga tak mahu menyerah kalah.



3 comments:

Anonymous said...

orang paling sial dan gampang dalam dunia adalah mat sabu nama muhamad pun tak layak baginya tu sebab dtukar kepada mat atau mad penyapu.

Anonymous said...

Kesian dia. Tgk muka pun tak der rupa tokoh pemimpin. Camner lah org boleh pilih dia ni. Muka tak ceredik langsung.

Anonymous said...

Aku tak heran lepas ni kalau karpal.singh akan jadi loyar mat.sabu!