Khalid Gagap Nak Pi Jerman Cari Pelabur, Bawak Exco Jaga Ladang..Punya Lah Bingai


Khalid berahim nak pi jalan-jalan ke jerman, dia nak pi sorang dia takut dia sesat, so dia ajak la xavier jayakumar ikut dia sekali, kata khalid pada xavier, " semua kos di tanggung beres" tanya xavier pada khalid, "mana bos dapat duit" jawab khalid, "laa kan aku gadai tanah asrama yayasan selangor di klang hari tu, pemaju dah bagi aku deposit, ni la duitnya yang aku nak belanja kau pi jerman" kata xavier " you are right boss" dua-dua ekor malaun tu gelak besar, "haahaahaahaa"

Bodohkan bunyinya, khalid nak pi jerman cari pelabur bawak xavier exco yang jaga estet dan kemiskinan, tak ke pelik bunyinye tu, mana perginya exco yang jaga pelaburan negeri? apa yang xavier tahu pasal pelaburan sedangkan bab pelaburan ni portfolio teresa cock.

Dua ekor tu nak pi jerman pakai duit sapa? kalau pakai duit rakyat, aku sebagai rakyat selangor tak redha duit aku di gunakan untuk depa pi jalan-jalan dan aku rasa separuh rakyat selangor pun sama , sebagai sebuah kerajaan negeri yang mengaku mengamalkan transparency dalam pentadbiran, aku mintak khalid senaraikan bajet untuk dia dan xavier ke jerman tu. itu pun kalau dia berani la...

Comments

Anonymous said…
Bagus la pi Jerman di penghujung karier dia.....dia pi sana nak cari pelabur nak besarkan kandang babi...atas arahan DAP...dia kata bisnes babi lagi untung...kahakahkah
bodo punya khalid...
Anonymous said…
Desakan untuk depa transparent kan budget pergi Jerman tu harus diambil serius. Harap korang semua desak dia dedahkah budget tu. Asik suruh orang transparent.. suruh diaorg walk the talk..
Anonymous said…
depa ni talk the cock je lebih ...
Anonymous said…
khalid nak sambung projek khir toyo cari kandang babi moden di german..dulu khir toyo & the gang bergambar ngn babi2 german dlm kandang..
Anonymous said…
hampa ni bingai lahanat..tang orn nk melawat kata guna duit rakyat..mmg la
dh tu duit mak pak..tok nenek hang pa..khaik tuuii
Anonymous said…
selagi nama politik semua pembohong.. penyamun...baru dapat pegang jawatan ketua taman pun dh dpt hidup mewah...makan hasil haram...yang atas2 nun lg lah...esok qulu jawab la hangpa nanti...nauzubillah
Anonymous said…
best btul si gemuk ngan si hitam pg sana..belanja sume ditanggung...blik sini nnti tolong beli kan ape2 bleh,nnti aku byr blik....

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID