Breaking News
Loading...
October 23, 2011

Info Post
Sekitar HIMPUNAN sejuta ummat di stadium shah alam semalam.

Yang datang semalam rata-rata adalah anak muda, mereka datang kerana rasa terpanggil untuk bersama-sama umat islam yang lain menentang murtad, di saat khalid samad mempertahankan tindakan gereja DUMC, mereka hadir beramai-ramai untuk memberikan sokongan dan memberitahu kepada khalid samad yang mereka semua anti murtad.

lagi gambar di facebook aku...










9 comments:

Anonymous said...

Saya bukan ahli Umno dan tidak pernah menyokong BN.Tapi pilihanraya akan datang,saya bersedia berubah arah dengan menyokong Umno.Saya sangat berharap dan berdoa agar parti hipokrit seperti Pas menerima kekalahan yg memaluka,sebagai balasan dari Allah kerana hipokrasinya.Saya juga berharap parti 'pengkhianat' yg di ketuai oleh maknusia anak beranak,saling bersubahat anatara mereka demi melindungi perbuatan terkutuk dan tidak bermaruah,hancur lebur dan tersungkur hina.Tidak ketinggalan juga saya mendoakan agar sekutu mereka yg merupakan 'musuh' kita bertukar menjadi parti yg kian lemah dan dijauhi oleh bangsa mereka sndiri,demi mengekalkan keamanan dinegara ini.

Detektif Conan said...

sesungguhnya Allah itu Maha Besar... Dia Maha Mengetahui apa yang tidak kita ketahui...

Anonymous said...

Mangkok kamu jangan nak cakap nak hukum murtad ke apa2aje lah selagi puak2 bangang seperti kamu ni masih berada dalam umgok.cakap kat ketua kamu tu masa ni lah kita hidupkan hukum hudup baru betul.ini tidak hari2 murtad hari2 murtad hukum yang allah suroh buat dan wajid tak mahu buat kan tu otak lembu pawah namanya geng mangkuk jamban betul kamu ni.

Anonymous said...

Aduhai sapo yang kat update atas ni ( yang kata mangkok tu le ) anjing sangat. Nak menyalak pergi le kat dataran pidato dekat LGE punye site ma. Takat sini nak mengumpat orang lain, apa barang ma. Mengumpat dapat dosa ma. TU beza yang beriman atau tak.

Pls: Ko ni apa, buat malu orang Islam aje. Aha, biasa yang kata orang tu buruk, dia sendiri lagi teruk ma. Fakta tu.

Anonymous said...

ada juga mangkuk jamban yang boleh menulis kat sini ingatkan mangkuk2 macam kamu ni bekas najis je.apakah hukum allah suroh buat tu hukum pas ke,tulah lain kali jangan ikut mahzab umgoknanti susah 7 kerturunan.

Anonymous said...

Ano October 23, 2011 1:25 PM , kau tak baca ker enakmen hudud pas kelantan & teganu. Apsal beza? kalau betul hukum yg nak di buat tu hukum hudud sepatut nyer dia sama. Ada otak pk la. apsal nik aziz ambik masa 20thn baru nak bising balik? kau cuba baca balik surat Tun M kat nik aziz dulu. Tun M tak pernah halang utk hudud Allah, yg Tun M halang ialah hudud pas. Jgn kau tertipu. baca infor dua2 pihak baru la jadi org bijak.

Anonymous said...

kalo dok tengok pasai apa ahli UMNO dan mereka yang menyokong Barisan Nasional Hidup penuh diberkati dan di rahmati pasai 99% Ahli UMNO & BN tak suka maki hamun orang, tuding jari kat orang sebagai contoh cuba tengok mamat anon mangkuk ni dia 24/7 kerja dok ngok kan orang jer pasai tu hidup dia penuh celaru antara pemimpin islam dengan pemimpin lahanat .... salam Kita 1 Tuhan,1 Nabi,1 Kitab,1 Qiblat,1 Aqidah, 1 Umat.

Mat Celup-celap said...

Sikit-sikit UMNgok. Yang hangpa dok celup-celap, celup-celap tu baguih sangat.

Satu dunia dah tau, hampa bab celup-celap ni memang nombor ONE.

Kalau nak tau apa tu celup-celap tanya taiko hangpa Mat Sabun.

Dia boleh cerita sampai 1001 malam pun tak habis.

Anonymous said...

Walaupun kurang sambutan, namun semangat untuk melihat orang-orang Islam bersatu tetap diperjuangkan. Walau ramai yang menghina, dan megkritik...mudah-mudahan Allah makbulkan doa dari para hadirin... Insyallah Allah bersama-sama golongan yang benar..amin.