Breaking News
Loading...
October 11, 2011

Info Post
Email dari seorang rakyat selangor:
Hadiah untuk pelajar IPT kerajaan negeri Selangor semuanya tipu belaka

"Saya pernah hantar tapi reject, alasannya gaji suami tidak boleh lebih dari RM1500.00 sebulan.

Masa sebut nak bagi x de pulak diaorang kata pasal gaji ke atau apa ke...tapi bila time nak isi borang baru ada tulis dalam borang tu...mana ada gaji ibubapa yang bawah dari RM1500.00 sekarang ni...kalau dua2 ibu dan bapa bekerja...tipu la la kalau saya kata ada...tapi kalau gaji RM2000.00 pun, anak 5 orang sekolah tak boleh ke di ambil kira perkara yang lain-lain tu...

Kena la consider sikit...Explanation penting jangan bagi org keliru..kalau nak bagi semua orang nak...tapi ini ada syarat2 pulak...benda freekan...semua org nak..tapi kalau x bagi semua orang komplen...biasa la tu adat manusia....

Kerajaan Negeri kena la bertanggungjawab jangan bagi org marah dan x puashati...JANJI manusia pada manusia...[ rakyat selangor] sumber: taiping mali.

komen aku: orang kalau nak menipu dia akan tetap menipu sampai khiamat, ok mari kita tengok manifesto kerajaan pakatan haram selangor, janji nak bagi hadiah 1000 kepada pelajar yang berjaya masuk universiti memang ada dalam manifesto mereka, tapi macam biase la, dulu mereka janji pasal mereka sendiri tak yakin mereka akan menang dan perintah selangor, so apa ade hal, tabur je la janji yang bukan, tup-tup menang la pulak, jadi macam-macam la syarat dan alasan yang mereka bagi.

3 comments:

Anonymous said...

YA betul.. janji PRU 2008 tak tertunai, inikan bajet haram Anuwar nak bagi wang kat warga emas, ibu tunggal..poodahhh Orang Selangor mmg tak ada hati perut kalau sokong PKR lagi tahun depan. duit RM1 pada Anuwar entah entah tu nak kabur mata saja tp tiket ke overseas entah entah MB Sgor sponsor kalau alasan b\nak bagi senang UNTUK URUSAN PERNIAGAAN

PAPA GOMO said...

sia sia kena kencing....haramjadah punya pakatan haram,

Anonymous said...

MUNAFIK