Lagi Blogger Pakatan Hina Sultan Selangor...

Seorang lagi blogger pro pakatan menghina institusi kesultanan negeri selangor, blogger yang menggelarkan dirinya ameno world secara terang-terang menghina dan memperlekehkan titah tuanku sultan selangor berhubung keputusan jais dalam pemeriksaan mereka keatas gereja dumc dalam facebook nya.

Ini bukan kali pertama sultan selangor di hina oleh blogger pro pakatan haram, tak silap aku ini kali kedua, dulu semasa pilihanraya kecil kerdau, seorang blogger pakatan yang telah kehabisan modal untuk berkempen bagi pihak pakatan telah menghina sultan selangor, malangnya dia di bebaskan oleh pihak skmm kerana skmm lembik dan tak reti macam mana nak siasat dia, blogger itu kini berada di singapura setelah di bawa keluar oleh tony puah.

Kenapa semakin ramai blogger pakatan berani menghina sultan, jawapan aku mudah je, skmm lembik dan mereka lebih tertarik mendakwa blogger pro kerajaan, blogger seperti papa gomo, pisau dan lain-lain kerap di panggil oleh skmm kerana isu video seks anwar, skmm melihat isu video seks anwar lebih penting dan mampu menggugat keselamatan negera berbanding dengan perangai blogger pakatan yang menghina sultan.

Kerap aku dengar, skmm kata tak ada report kalau apa yang blogger pakatan buat, memanglah kami atau pembaca tak buat report, tapi skmm masih mampu dan boleh bertindak, takan itu pun aku nak ajar kut, aku nak tengok bila mamat blogger ameno world ni di tahan oleh skmm, itu pun kalau skmm berani la... silap-silap orang yang hina sultan selangor tu tak di tahan, aku pulak yang kedalam.

Koleksi penghinaan blogger dan facebooker pakatan hina sultan disini, sini dan sini.

Comments

Anonymous said…
Aikkk....mana kavita kaur??
Anonymous said…
apa salahnya kalau Tuanku bergambar dengan pelawat atau mungkin pelancong atau kawan2 dia, takan itu pun puak2 ni jadikan modal politik.. nampak sangat dia orang sengaja nak menghina dan memberi pandangan buruk terhadap raja2 melayu.

bugis ber6.
Anonymous said…
Piraaahhh..korang punya politik hipokrit tahap gaban!!!Waktu UMNO hina AGONG siap panggil "NATANG" xdak masalah la plak!!!Pergh bayangkan kalu bloger PAKATAN cakap camtu dah lama ISA tu Najib on balik!!!
Anonymous said…
Like father like son....hehehehe
razlita said…
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID