Breaking News
Loading...
October 1, 2011

14 comments:

Anonymous said...

JANGAN UNDI PARTI ANAK BERANAK!!! TAK NAK DAP-PAS-PKR !!!

manBonda said...

ni bukan Parti anak beranak..tapi Parti KIMAK..thuuii

Anonymous said...

Ramai gak yg terminum air holy puki mereka ni...air kencing dia org utk sarapan tiap hari...

Anonymous said...

kau nak undi ROSMAH? pttuuiii

Anonymous said...

bahasa mcm ni la yang menggambarkan peribadi seseorang...

Anonymous said...

aku suka undi rosmah sbb dia cantik bulat, dia 3g ( gebu, gemuk , gempal) aku suka dia pasal baru je abiskan duit aku bayar 24 mil usd beli cincin, aku mmg suka dia pasal abiskan duit aku buat tandas baru RM 200k huhu kak mah kau la idaman lelaki seantero malaysia......kah mah i miss u

ayahbonda said...

Tulah kalau sebut pasal perkataan KRONISMA,puak2 ni paling handal dalam membalun umno ,sekarang diorang ni anak beranak nak panggil apa pulak ni eh....Parti apa ....PKR Parti Keluarga 69 atau enam jahanam sesuai jugak ...kot..hahaha...


Pelaburan Akaun Emas
Panduan Melabur Melalui Akaun Emas Yang Menguntungkan!
Link: http://thinkerich.jomniaga.com/go/ziewahab7

Anonymous said...

Anonymous said...
kau nak undi ROSMAH? pttuuiii

October 1, 2011 10:05 PM
====

Rosmah tu calon DUN kawasan kau ek ?

Untung kau ... boleh ludah kat dia bila dia bagi ceramah nanti ... boleh tengok sendiri dari dekat Rosmah tu ... macam Najib lah kau tu ... untung kau.

Untung ape ... mimpi je lah kau tu

Anonymous said...

UMNO pUN samalah..dari hasihamudin.,.samapailah KJ...samalah gan Najib..semua naik atas nama Bapak.!!PIRAAHHH!!!

Sang pemerhati said...

tak dapat dielakkan...kalau aku ada jawatan pon, mungkin perkara yg sama boleh berlaku...siapa blh beri jaminan? setelah 54tahun memerintah, boleh ke waris tidak terlibat?lain kali cermin diri sebelum mengata orang lain...

Anonymous said...

pasal dia bodoh dia tulis macam tu, 54 tahun memerintah logik la, ni baru 3 tahun anak beranak semua gila babi nak pegang jawatan...

Anonymous said...

apalah bodoh sangat puak PR ni.. rosmah tu ahli politik ke? sama ke macam azizah, lge, ?

Anonymous said...

apalah bodoh sangat puak PR ni.. rosmah tu ahli politik ke? sama ke macam azizah, lge, ?

Abang Joe said...

Puak-puak PKR dan PAS memang dan bodoh-tolol teruk dari lembu. Tak der isu, main hentam saja asalkan boleh melalak dan melolong macam berok dihutan. Puak-puak PKR dan PAS ni mintak sangat la pakai otak di kepala yg dianugerahi Tuhan, bukan pakai otak di lubang kunyit B.A.B.I. tu!! sedeh aku kaum melayu sesat macam ni.