Politik Lucah Vs Pelakon Filem Lucah...

Sebuah NGO yang berpangkalan di Pulau Pinang kecewa dengan tindakan ahli-ahli politik Melayu yang tergamak melemparkan dakwaan keji serta menjijikan berbentuk seksual bagi menamatkan kerjaya politik lawan masing-masing.

Presiden Kongres Melayu Pulau Pinang, Rahmad Isahak berkata permainan politik ini “desperado” itu tidak akan memberi manfaat kepada masyarakat.

“Orang Melayu harus diyakini bahawa politik lucah dan porno bukanlah falsafah perjuangan pemimpin-pemimpin Melayu di Malaysia,” kata Rahmad pada sidang akhbar di Pulau Pinang hari ini.

komen aku: inilah realiti politik, politik dulu bersih, tapi pas kata politik itu kotor, sekarang ni politik dah jadi betul-betul kotor, ini semua pas punya pasal.

Comments

Anonymous said…
Ni mana punya pencacai pembangkang yang bagi statement bodoh ni, ni mesti tengah melobi nak jadi calon.
Anonymous said…
SESIAPA YANG TIDAK MAMPU MEMOMPIN 'SCORPENE'NYA TIDAK LAYAK MEMIMPIN SEBUAH NEGARA..MALAH MEREKA YANG MENONJOL NONJOLKAN DIRI UNTUK DIPILIH SEBAGAI PEMIMPIN JUGA TIDAK LAYAK UNTUK DIPILIH SEBAGAI PEMIMPIN.
Anonymous said…
Nabi Muhamamda tidak mengaku umat,terhadap mereka yg melakukan perbuatan sodomi,jadi adakah salah atau keji bila kita berusaha dan mendedahkan tingkah laku keji tokoh begini bagi menghalang beliau menjadi pemimpin?.Manakah lebih keji org yg mahu menjadikan tokoh begini sebagai pemimpin berbanding dengan orang yg mahu menghalang nya menjadi pemimpin?.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID