Teresa Cock Tawarkan Menu Haram Pada Umat Islam...


Dengki dengan menu 1malaysia yang di perkenalkan oleh pm, teresa cock pulak nak buat benda yang sama, dia tawarkan menu rakyat dengan harga rm 2, Teresa berkata, menu yang berkonsepkan ‘vege’ (sayur-sayuran) tersebut jelas lebih baik dan murah berbanding Menu 1Malaysia yang lebih mahal.

“Menu yang Najib makan itu sebenarnya berharga RM6 sedangkan Menu Rakyat yang terdapat di restoran ini hanya RM2 untuk sepinggan nasi putih dan tiga lauk,” katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Restoran Sayur-Sayuran Fortune Land yang terletak di Jalan Ipoh, Segambut itu adalah sebuah restoran Cina yang menghidangkan makanan berkonsepkan sayur-sayuran yang teresa mendakwa ia ‘halal’ untuk semua rakyat, termasuk umat Islam.

“Restoran ini adalah restoran sayur-sayuran, ia halal dan sesuai untuk semua golongan.

Tapi yang malangnya, owner kedai tu sendiri mengaku yang dia tak pernah memohon sijil perakuan halal dari jakim, macam mana teresa cock boleh kata restoran tu halal?

Kalau teresa bawa hadi awang dan nik ajis makan kat situ pun, pada aku tetap restoran tu tak halal pasal dia tak ada sijil halal, malaun todi dua ekor tu apa kira, politik punya pasal yang haram pun jadi halal.

Comments

Anonymous said…
nasi lauk sayur jek?? sayur betul la cock ni..

teringat satu dialog...

sayur ni lu jual?!! sayur kita jual satu kilo 3-4 ribu bro..ini satu kilo 3 ringgit lu mau jual ka?!!....hahaha dialog kl gangster
Anonymous said…
Asyik tiru idea kerajaan. Tak de ke idea yang original....
Anonymous said…
Halal? Cuba check...minyak untuk goreng pakai minyak apa? Kuali yang menggoreng tu dah samak ke blum? Atau kuali tu gunasama untuk goreng semua makhluk. Sayur yang dikutip tu baja pakai baja apa? baja najis babi ke? Betul ke tiada bahan yang meragukan? Tak masuk ke alkahol... Cara pembikinannya macam mana? Macam2 keraguan boleh di korek kalau orang bukan Islam yang masak.
Anonymous said…
berak pun tak cebuk... ada hati halal...
Anonymous said…
orang nk buat dia pom nk buat!igt halal tu no pork je ke teresa kok oi!PAS la ni tak cukup tarbiah
Anonymous said…
bila kafir cuba perkatakan mengenai halal, ini lah jadinyer...
Anonymous said…
kena kira protein dalam kandungan yb teresa, vege kurang protein lengkap untuk badan..
Shacklesmith said…
ape??

nasi dengan sayur??

ini makanan ANJING!!!

(ingat lg kes dalam tahanan polis dulu, sekarang dia siap charge $2 lg)
Anonymous said…
klu ye pun dr sumber yg halal,tp non muslim masak,mknn itu tetap halal tetapi TAK SUCI...
Anonymous said…
Toksah layan cina babi nie punyer menu...halal kepala otak dia...dh la meniru idea kerajaan...muka tak malu....ptuiiii...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID