TERKINI: Hasan Ali Di Ugut Supaya Tidak Berceramah Di Pentas Debat Rakyat Malam Nie..


Maklumat terbaru yang aku dapat dari penganjur debat rakayat, GAPS, mereka di maklumkan yang hasan ali tidak dapat berceramah bersama zul nordin malam ini di gombak.

Menurut sumber dari pihak penganjur, hasan ali memberitahu pihaknya yang dia mendapat tekanan dan ugutan dari berberapa individu dalam pas selangor dan pas pusat supaya tidak hadir dan memberi ceramah di pentas debat rakyat malam ini.

Amatlah rugi rakyat selangor tidak mendapat cerita sebenar mengenai isu gereja DUMC dari mulut hasan ali sendiri, mungkin penceramah malam ini akan mengulas cerita hasan ali di ugut oleh pimpinan pas.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Comments

Anonymous said…
sial punya pas mereka takut hassan ali telanjangkan pimpinan pas yang bersekongkol dengan kafir lahanat kristian macam khalid samad dan dr dzul.
usin said…
kalau degil hadir juga di pentas debat tersebut, hassan ali kena bunuh ke? persetankan ugutan tu dato'. buatlah tindakan yg betul walau terpaksa berhadapan risiko berat...
Anonymous said…
mane la kita tau, puak-puak pas ni bukan boleh kira sangat...
CUPING MERAH said…
kah kah kah..cerita lawak dari pelawak dan cerita bodoh dari orang bodoh...
Anonymous said…
Kepala juak2 hamPAS ni bukan boleh diikut sangat.... baring depan kereta sambil pegang bendera pun mereka sanggup, inikan pula nak apa2 org yg mampu bongkarkan kerja2 bodoh mereka selama ini....
Anonymous said…
Kita agak sedih bila mendengar berita berita dari negeri selangor, saolah olah islam itu sama saperti agama lain yang boleh di kotak katekan terutama sekali dari juak juak pas yang ingin menjadikan Negara ini Negara islam librel yang condong kearah ugama kafir laknatullah.. siapa kah mereka ini sebenarnya.. siapa khalid Samad ni.. ada kah dia asal dan membesar dari di negeri selangor ni.. atau dia anak pendatang yang dilahirkan dinegeri selangor.. orang negeri selangor asal kebanyakanya berjiwa perjuang yang jujur dan tulus memperjuangan agama islam hingga titisan darah terakhir.. wahai rakyat negeri selangor bangkit lah dan perjuangkan lah kebenaran islam kembalilah kejalan yang benar..amin..
Anonymous said…
Waaima Hassan Ali, Zulkefli Nordian, Dr Asri, dan beberapa insan lagi yang membawa suara suara islam yang shumur dalam kesederhanaan islam itu sendiri.. salah kah mereka bersatu di atas satu pentas untuk membicarakan sesuatu demi kepentingan umat islam di Negara tercinta ini..? Allahua'lam..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID