Update: Himpunan Sejuta Umat.

Orang ramai sudah mula hadir ke stadium, kelihatan mereka yang datang tu kebanyakannya datang dengan keluarga. Ceramah akan bermula pada jam 3 petang nanti. Bacaan ayat suci al-quran berkumandang di stadium shah alam, program pas pun tak baca quran beb....
Published with Blogger-droid v1.7.4

Comments

Anonymous said…
PAS gheti plak baca ayat2 SUCI..
Anonymous said…
Tahniah kerajaan selangor kerana memberi kebenaran untuk gunakan stadium shah alam. lepas nie saya cadang kita buat di stadium merdeka pulak..kita gegarkan seluruh negara..
Anonymous said…
hsks..haks...haks.. PAS gheti baca... siap tambah satu juzuk lagi (30 + 1)... itu +1 juzuk 'Buku Jingga....).
Anonymous said…
huhhhhhhhhh..ramai betul yg datang...sejuta kononnya....Pstttttttt..seribu pun talakkkkkk...
ms17 said…
Jangan anda memperburukkan mereka yang lain, sesungguhnya sesama Islam itu adalah bersaudara. Himpunan ini adalah himpunan umat ISLAM, bukan himpunan parti politik, jadi jangan lah kita mencemari suasana himpunan agama kita dengan perkara-perkara yang boleh menimbulkan fitnah dan salah faham. Ingat, syaitan tidak akan berdiam melihat umat Islam terus berjaya. Mari kita bersatu untuk menegakkan Islam di Malaysia, lupakan persengketaan, eratkan persaudaraan dan ayuh ke arah negara Islam.
Anonymous said…
Geng-geng PAS ni himpun sambil melalak maki hamun orang diorang juara la. Jenis bangsa tak sedar diri. Geng ni study kerajaan tanggung, kerja dengan kerajaan, tapi sokon g hanjing macam Syabul n Al-Zina.
Anonymous said…
wang kerajaan dia perah dari mana? kocek dr mahatir?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID