VIDEO: Hudud PAS Benarkan Liwat Isteri, Ulama PAS Pun Bersetuju Dengan Zul Nordin...


Memang terkejut bila baca enakmen undang-undang hudud pas untuk negeri kelantan dan terengganu, tiada hukuman sekiranya si suami meliwat isteri mereka.

Sewaktu sidang parlimen minggu lepas, ahli parlimen kulim bandar bahru, zul nordin membangkitkan isu ini, tapi yang bangun mempertahankan hudud pas tu hanyalah puak-puak edorgan dalam pas seperti salahudin ayub dan dr dzulfefly, soalnya sekarang ni mana alim ulama dalam pas yang menjadi ahli parlimen seperti ustaz taib azamuddin dan lain-lain. kenapa mereka tak bangun mempertahankan hudud pas?

Kalau betul lah undang-undang yang pas reka tu mereka katakan itu hukum hudud Islam, sudah tentu alim ulama dalam pas bangun dan mempertahankannya, tapi itu tidak berlaku pun.

Comments

Anonymous said…
kahkahkah.....boddo punya pas....
Anonymous said…
Hudud Pas Tk boleh pakai.. kah kah kah.. tetapi knapa kerajaan tdk jlnkn Hudud Islam? Al-Quran dn Sunnah dh utarakn pkara ini.. walau dlm situasi zaman mana pun ia tetap sesuai.. Hukum Allah tu..bkn kita yg cipta..bila lagi nk kotakn? jgn pandang sblah mata.. jgn buat2 lewa.. kita akn tkait sama.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID