Akhlak Nallakaruppan Lebih Mulia Dari Nik Ajis.

Nallakaruppan satu nama yang cukup menghatui anwar, azmin ali dan shamsidar, segala cerita dalam seluar anwar dan azmin juga cerita dalam panty victoria secret milik shamsidar semua dalam kocek dia. nalla dah terima hukuman, hukuman yang dia terima hampir-hampir membuatkan dia mati di tali gantung, dalam istilah kita sebagai orang islam, dia dah bertaubat, taubat nasuha...

Pasti orang-orang pas akan maki aku pasal tajuk ini, biarlah, memang hati nalla lebih mulia dari hati nik ajis, nalla seorang india beragama hindu, bangsa melayu bukan bangsanya, tapi dia sebangai rakyat malaysia yang tak mahu melihat negara ini hancur di sebapkan bangsa melayu bergaduh dek kerana ideologi politik bodoh, sungguh pun nalla ni hindu, pesanannya supaya melayu beringat-ingat tak harus kita tolak ke tepi.

Sungguh pun nik ajis seorang muslim, tapi sifat dan perangai nik ajis tak ubah seperti kafir, salam perpaduan yang dihulurkan oleh umno, diludah oleh nik ajis, pada dia, salam perpaduan itu dilihat sebagai satu salam yang penuh dengan muslihat dan agenda jahat politik umno yang ada dalam kepala otak nik ajis ialah, politik..politik dan politik, hidup nik ajis langsung tak fikir pasal penyatuan ummah dan akidah, hidup nik ajis hanya untuk menang pilihanraya, jadi adun dan jadi menteri besar sampai mati.

Jadi tak keterlaluan kalau tajuk aku akhlak nallakaruppan lebih mulia dari nik ajis. baca kenyataan nalla yang meminta melayu supa beringat-ingat klik sini.

Comments

ISAC said…
Macam boleh masuk akal jugak...
najis tantuya said…
umno diperkudakan oleh nalla pulak...hahahahaha

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID