Breaking News
Loading...
November 29, 2011

Info Post
Pkr dah ikrar yang anwar mereka akan angkat untuk jadi perdana menteri malaysia yang ke tujuh, perrhh... gerun dengar bro.

Habis tu macam mana dengan pas? pas berjuang selama 50 tahun untuk perintah negara dan nak jadi perdana menteri, takan pkr parti yang baru setahun jagung dah nak silang parti otai?

Nampak sangat kurang hajarnya pkr ni... apa pun pada aku, tak salah kalau kita nak berangan-angan, pasal bukan kena bayar pun.

Tak pe lah pkr oii, teruskan lah angan-angan korang yang takan jadi kenyataan. ia mungkin akan jadi kenyataan kalau anwar mintak amerika serang malaysia.

4 comments:

headbomb said...

kakaka.. maerika serang malaysia kekeke.. cam haram ayat keke

Anonymous said...

parti lain dalam pakatan juga mahu wakil mereka yg jadi PM..so sy rasa, agak susah anwar nk naik jd pm..kalau naik pn bakal jd kuda tungganngan je..

mdsaf_kyo said...

tak kira siapa jd PM, aku harap Agama Islam dan keadilan dapat ditegakkan...

Anonymous said...

Angan2 mat jenin, bila tersedar....ada dalam penjara.
PM 7 = Pakar Meliwat 7 Round.