Apa Bukti Pas Tentang Seksualiti Merdeka Tahun 2008...???

Pas pukul canang, kononnya mereka menentang penganjuran seksualiti merdeka ni dari tahun 2008 lagi, itulah yang di ceritakan dalam media pro pembangkang setelah mereka kantoi kerana ambiga imam mereka sewaktu perhimpunan bersih 2.0 turut menjadi imam dalam penganjuran seksualiti meredeka 2011.

Tapi kalau setakat cakap perkara yang dah 2-3 tahun dah lepas tak guna, sekarang pas kena tunjuk apa bukti yang mengatakan mereka memang menentang program itu di tahun 2008, aku berani jamin, takan ada sekor pun orang pas mampu tunjuk foto atau video demonstarsi atau sidang akhbar yang mereka buat ketika itu, pasal apa? memang mereka pun tak tahu pada tahun 2008 adanya program itu.

Apa yang pas katakan sekarang ni, adalah satu skrip ciptaan mereka sendiri, kononnya mereka dah tentang dari tahun 2008, tak di nafikan, memang penganjuran program itu wujud sejak tahun 2008, tapi di buat secara senyap-senyap, ketika itu pas masih leka dibuai kemenangan dalam pru ke 12. kalau tak percaya, korang google sendiri, tak akan jumpe apa-apa pun gambar, video, sidang media atau kenyataan akhbar yang pas buat menentang program itu pada tahun 2008.

Comments

Anonymous said…
ahh pas memang sial, suka take advantage atas apa sahaja isu yang boleh menguntungkan mereka.
Anonymous said…
kerana kepentingan politik dan menjaga hati sekutu, yg batil didiamkan

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID