Breaking News
Loading...
November 3, 2011

Info Post
Bak kata husin lempoyang" dunia-dunia meniaga manusia lebih bagus dari unta" apa yang husin lempoyang cakap 40 tahun dulu terbukti benar, dia bukan suka-suka cakap macam tu... jual manusia lebih untung dari jual barang lain.

Pelacuran dan pemerdagangan orang selalu kita dengar dalam akhbar dan berita, tapi jual blogger ni tak pernah kita dengar pun, memang la korang tak pernah dengar pasal korang bukan blogger dan benda ni hanya di ketahui oleh blogger dan pemainnya sahaja.

Makan duit haram dari hasil orang lain, yang kena tipu hidup-hidup tu bukan orang lain, pak-pak menteri yang terlalu percaya sangat dengan orang umno, pegawai dan orang kanannya yang buat kerja-kerja tu, bagai mana mereka menipu? senang je... copy segala artikel yang budak-budak blogger ni tulis selama seminggu, kemudian dia print, cek ranking di laman web alexia, ambik nama blogger yang ngetop, kemudian jumpe menteri kata " datuk saya jaga budak-budak blogger ni" dan mereka-mereka tu akan tambah ajinomoto, serbuk cili secukup rasa supaya menteri yang dia jumpe tu terpengaruh.

Bila menteri tu dah terpengaruh, dia mula letak satu amaun yang cukup berbaloi untuk makan anak beranak dia dua -tiga tahun, dan bergitulah proses seterusnya sehingga apa yang dia hajati dia boleh beli dengan menggunakan duit hasil titik peluh orang lain, jangan terkejut beb, ada di antara mereka yang buat kerja ni sudah boleh memiliki berberapa biji rumah dan berkereta mewah, bukan semua orang umno buat macam tu, tapi kebanyakan mereka memang berperangi macam tu, bukan semua pegawai menteri macam tu, tapi adalah dua tiga orang yang berperangai macam hantu.

Sialkan bila ada orang sanggup rembat rezeki orang lain... di saat budak-budak blogger ni bermati-matian mempertahankan bn, ada pulak orang bn sendiri yang tibai blogger dari belakang, tapi apa nak buat memang nasib kami macam ni, sapa pun tak ambik peduli, sial punya orang...

Aku akan sambung lagi cerita ni... banyak yang aku nak dedahkan, pasal dah lama sangat terperap dalam hati aku... tunggu.....

28 comments:

Anonymous said...

kesiannn kalau det buat kerja untuk pakatan saya rasa det dah kaya, tengok kickdefella dapat 4 juta, topeng perak dapat 2 juta + melancong + china doll 2 ekor. bertapa senangnya blogger pakatan hidup dengan memfitnah pemimpin bn.

MPP said...

Lu pun kena liwat macam GAP ke bro..? Hahahaha... nanti baca artikel di blog gua..

PemikirpolitikJerantut said...

Mohon link Tuan
http://pemikirpolitikjerantut.blogspot.com

Anonymous said...

REPORT POLIS LAH..MAMAT2 TUE CONFIRM KANTOI PUNYA

akaknilai said...

Kesian....kesian....Memang tak adil. Tapi camanapun jgn pergi kat PR. Perjuangan perlu diteruskan! Org yg duk khianat tu patut disunatkan!

matkilaupenang said...

salam bro.
minta link blog,http://matkilaupenang.blogspot.com/ terima kasih.

UjangRanggi said...

Gua dan kawan-kawan gua pun kena liwat jugak bro...memang binawe diorang nih..

andi said...

apa lagi kasi letak muka mangkuk tu dalam blog semua, biar semua kenal bangsat tu.

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Kalau selalu kita guna jari menaip keyboard komputer, bagaimana kalau kita gunakan jari tu jentik puaka-puaka tu?

Anonymous said...

.. bila boss sayang, apa yang di buat semua betul, boss ini pun manusia juga,.. ada nafsu, cuma sebagai ahli politaik termasuk Pak Menteri ... mereka bukan nak dengar yang betul.. mereka lebih suka dengar apa yang mereka nak dengar.. oleh itu bila boss sudah masuk dalam pocket.. macam-macam boleh buat... , boss pula tak akan lantik pembantu yang tidak ada cacat cela.. senang nak 'negotiate'.., lebih kurang jika dalam perpatah enggeris..' you scratch my back, i'll scratch yours..'

bab kena jual nie.. biasa.. tak kira samada depa nie lebai atau pun penyangak.. yang berbeza cuma modus operandi nya..

orang yang sentiasa sedar bahawa mereka akan berhadapan dengan mungkar wa nankir bersendirian tak akan terlibat dengan bebenda seperti ini..

benci penyangak said...

salam...bro..
aku rasa korang dedah je lah nama yang membusukkan orang umno ni. aku ada satu nama yang memang sekarang ni makin kaya hasil daripada mentibai dan mencekik duit yang sepatutnya diberi imbuhan kepada blogger. orang ni sangat rapat dengan orang kuat tv3 bro.dan dia ni juga merupakan orang kuat di institute of public relations malaysia (Institut perhubungan raya malaysia). aku akan dedahkan nama si musibat yang suka benar menipu dan mengsolap duit blogger! tunggu!!!!

Sudir said...

Nampak gaya budaya liwat dah tak boleh dibendung lagi.. Haiii sapalah yang menjadi punca nihhhh..

Wake UP! said...

Salam Bro. Dedahkan saja nama penyangak dan penyamun tu di semua blog blogger yang dirembat duitnya tu.

Orang yang suka makan hasil kerja orang ni jenis tak tau malu.

Jadi dedahkan saja sapa mereka biar mereka kantoi. Tulis juga surat layang kepada PM atau jumpa sendiri PM.

Dalam politik ni memang ramai pukimak anak haram suka makan duit haram...

benci penyangak said...

kalau nak tau siapa orangnya gi la masuk blogger ujang. baca komen berkaitan dengan penyamun ni.
http://ujangranggi.blogspot.com/2011/11/sindiket-pelacuran-di-kalangan.html#comments

Anonymous said...

Cakap banyak tak guna.. Senaraikan nama2 orang yang ambik kesempatan ni. Dedahkan segala bukti. Aku pun angin gak dgn manusia2 mcm ni!

Anonymous said...

Ini jenis dah biasa mentedarah hasil lendir pelacur jugak. Menteripun bodoh pekak badak. Puak jenis ini wajib diberi kemaluan BESAR. Kasi ajar sikit. Kata orang jawa TEACH THEM A LESSON.

pssst.. izinkan aku jadi wakil korang. aku janji tak liwat punya.

Tukang Komen said...

BURUNG BOTAK(VULTURE)ada moral berbanding dgn pemangsa jenis ini. Burung botak tidak membunuh hanya memakan setelah mangsanya 'meninggal
dunia'.Mereka kumpulan DUBUK yg makan mangsanya hidup2.Layak digelar DUBUK sambil makan boleh ketawa lagi.

Biarkanlah mereka ini songlap duit bloggers. Mereka kumpulan berhati perut. Hati nak kaya,perut nak kenyang. SINGA tak makan DUBUK. Daging DUBUK terlalu busuk dan jijik.

So the LIONS among the bloggers it is time to kill the HYENAS and let the VULTURES feed upon them.

KILL JANGAN TAK KILL.

PAPA GOMO said...

Tu lah nasib kita.

Anonymous said...

awat hampa takut kalau dah terror tak usah kan bogger pi himpun lah perlembagaankan ada korum untuk berhimpun kah kah

Anonymous said...

TUN FAISAL LA.. MAMAT YG GILER MEROYAN NAK REMBAT JAWATAN TIMBALAN KETUA UMNO BAHAGIAN PUTRAJAYA DARI DATUK KHAIRUDDIN..

ben said...

Salam sume. Saya peminat blog2 BN. Lebih baik repot SPRM seberapa segera supaya penyebat duit korang ni masuk penjara lama. Biar dia rasa walaupun byk rumah tapi lokap lebih sesuai untuk dia. Wassallam.

Anonymous said...

Salam sume. Saya peminat blog2 BN. Lebih baik repot SPRM seberapa segera supaya penyebat duit korang ni masuk penjara lama. Biar dia rasa walaupun byk rumah tapi lokap lebih sesuai untuk dia. Wa

Anonymous said...

apa harus dibuat ??

tetap setia pada UMNo atau lari pada pembangkang ????

BN tak salah , UMNO tak salah ! yg salah dan setan ialah manusia yg buat kerja jijik itu , bukan salah ibu mengandung , bukan salah bapak nikah !

tindakan seterusnya ?
dedahkan sehabis-habis bogel manusia yg terlibat , jangan tinggal walau seurat benang , mungkin pada PRU akan datang dia nak jadi calon , pastikan dia kalah !! pastikan dia tak tercalon pun!
dedahlan dalam blog dengan segala bukti yang ada , biar satu Malaysia tahu !

tapi ...aku mcm dah tercium bau-bau kerapu goreng !!! kalau betul ikan kerapu maka alamat patahlah joran diatas kapal !!

selamat mampus ikan kerapu !

Anonymous said...

Bukan Tun Faisal punya kerja ke ?

HousePK said...

Ini semua salah orang PAS. Masa Gaddafi kena bunuh pun salah PAS jugak

Anonymous said...

ada yang kata ini semua kisah hasad dengki blogger UMNO

http://www.kelabchedet.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4075&postdays=0&postorder=asc&start=15

mdsaf said...

biarlah diorg buat apa yg diorg nak...
kelak Allah akan membalasnya, jika tidak didunia, diakhirat tidak akan terlepas...
kepada blogger pejuang, ikhlaskan perjuangan anda kerana Allah...
Amalan itu dengan niat, sekiranya niat mengejar dunia, maka dunia yg kita dapat, jika kejar keduanya (dunia & akhirat), keduanya kita dapat...
Wallahua'lam...

Anonymous said...

just stopping by to say hello