Breaking News
Loading...
November 7, 2011

Info Post
Sebuah NGO, Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) mendakwa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak akan membubarkan Parlimen pada bulan ini (November 2011), bagi membolehkan Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-13 diadakan dalam masa terdekat.

Pengerusi Kebangsaan SAMM, Badrul Hisham Shaharin berkata, berdasarkan maklumat terkini yang diterima oleh pihaknya, pembubaran Parlimen dijangka akan dilakukan oleh Perdana Menteri sekitar 11 November ini.

Menurut beliau, tindakan tersebut sememangnya di luar jangkaan orang ramai, tetapi maklumat terkini mengenai perkembangan itu diperolehi oleh pihaknya daripada sumber-sumber dalaman yang boleh dipercayai.

Katanya, pembubaran Parlimen dalam masa terdekat pasti akan menambahkan lagi kepincangan proses pilihanraya di tanah air kerana ia diadakan ketika tuntutan rakyat bagi proses pilihanraya yang bersih dan adil belum dilaksanakan oleh kerajaan.

komen aku: tak payah komen panjang-panjang, sapa percaya pada dia ni, orang tu memang bodoh...

4 comments:

KL BOYZ said...

Salam sejahtera, mohon dilink blog KLBOYZ disini. Blog DET telah dilink di blog KLBOYZ. Terima Kasih.
http://klboyzwangsa.blogspot.com

Anonymous said...

Memang tak boleh percaya Parlimen bubar dalam masa terdekat ... sebab BN pun tentu belum yakin untuk menang besar dan rampas balik beberapa negeri ... memang keruntuhan BN disebabkan PRU 2008 memang ambik masa agak lama untuk baik pulih ... maklumlah barah dan najis yang berkumpul dalam UMNO pun dah lama sangat sejak zaman Mahathir lagi, dah melekat dah pun, pakai clorox pun tak boleh tanggal ... lebih-2 lagi Selangor yang mana kudis UMNO disebabkan kerakusan poket dan seluar dalam pimpinan sebelum ni memang susah nak kering lukanya ... bubuh detol pun belum tentu kudis boleh hilang ... silap-2 kena kasi potong ...

-Krizalid 9999-

eXception said...

Ha ha ha ha !! PM tak blk dari Mekah lg... 11 November 2011 ke? 2012 Sam Ketot?? Mungkin 2013... Takpun 2014... atau 2015 ke...

KAPAKTAJAM said...

Aku rasa Badrul nih jer yg bahalul